-
"Ringenes Herre"54%
-
"Star Wars" (Episode IV-VI)16%
-
"Indiana Jones"7%
-
"The Godfather"7%
-
"The Matrix"6%
-
"Tilbage Til Fremtiden"5%
-
"Die Hard"2%
-
"The Terminator"2%
-
Anden trilogi1%
-
"Jurassic Park"1%
Stemmer i alt: 1842
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 dyg 20 år siden
#62 SpielbergFreak 20 år siden
ABOUT DERB
Yello! My name is Kenneth 'derb' Pedersen. I have no friends, so I can't tell you what my friends call me, but it would be cool if they were calling me "dipshit" or something.
Anyway, I'm 17 years old, single (who gives a fuck?), and very pretty.
Currently I waste my time at some crappy school (don't know the english word for it), but I get paid, so..
I love my computer, and my cat. I hate people, and Mein Kampf is a long book. When I'm not at school I sit infront of my computer, where I create websites. Coding sucks, so I just stick to the design part. Programmers should burn in hell.. Fucking hippies.
Wanna see my comps? Take one fucking guess where..
I hate hippies, goths (some of them), jews, japs, camel jockeys, Eminem, Fred Durst ect. In short: I hate people.
Some fuckheads I know, think I hate too much, but usually when they start preaching I kick them in the nuts.
Lately I've used a lot of time by myself, and I actually like it very much. I decide when I want to talk to the fuckheads that live around me. No one ever contacts me anyway. My life rules.
Yes, I'm a geek, and I love it.
#63 filmz-nissedaddy 20 år siden
#64 filmz-Kadann 20 år siden
Ja, det tror jeg faktisk.
#65 filmz-nissedaddy 20 år siden
#66 BeeJay 20 år siden
Lige en ting... At man kan sige skuespillet er dårligt og så sætte Star Wars øverst på listen.. Det behøver vidst ingen uddybelse :-) Star Wars filmene (De gamle) er da helt klart fantastiske film, med en helt speciel plad i filmhistorien, meeen at sige at skuespillet er godt, hmm ja det er det ihvertfal under alle omstændigheder IKKE...!!!
Men nok om det, alle har ret til sin mening, men jeg synes det er meget underbegavet at sige at folk er mindre intelligente for at kunne li en ting..!!! Men jeg har osse en mega lav IQ fordi jeg ikke kan li en Big Mac burger... ØV
#67 filmz-Hanen1 20 år siden
#68 filmz-Mifan 20 år siden
På den her måde er alle (stort set) tilfredse. Folk der ikke har læst bøgerne føler sig ikke snydt, men får måske oven i købet lyst til at læse dem.
Folk der har læst bøgerne vil måske på visse områder føle sig snydt, men hvorfor? Vi ved jo hvad der sker. Vi ved hvad der er der mangler og vi behøver ikke se det på film for at vide, at tingene sker. Som Philippa Boyens siger om Tom Bombadil, at hun forestiller sig stadig at hobitterne besøger Tom, vi ser det bare ikke.
Star Wars har jo også store huller, om ikke andet så imellem filmene... men kun fordi der ikke sker ting der er væsentlige for handlingen. Når man laver en film gælder det om at holde handlingen i fokus, ellers taber du publikum. Pod-race scenen i EP 1 er et godt eksempel... den bliver ganske enkelt alt for lang og fjerne fokus en del fra den egentlige handling, hvor flot scenen så end er.
#69 The Duck 20 år siden
vær sød og sig hvor du finder det dårlige skuespil i de gamle SW film
hvis vi bare tager de gamle film har jeg meget svært ved at se hvilke huller du snakker om, husk at vi kun taler om den gamle trilogi.
jeg bliver sikkert slagtet på disse komentarer, men det gør bare så ondt når nogen siger noget grimt om de bedste film i hele filmhistorien (SW)
#70 The Duck 20 år siden
det er i hvertfald værd at overveje om dette kan have noget at gøre med den store forksel mellem SW og LOTR i afstemningen