• "Klovn"
    31%
  • "Langt fra Las Vegas"
    31%
  • "Casper og Mandrilaftalen"
    25%
  • Jeg kan slet ikke lide Hvam og Christensen
    12%
  • "Shooting Stars"
    1%

Stemmer i alt: 1606

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Xerxeskosaurus 18 år siden

Jeg har aldrig set Casper og Mandrilaftalen, Klovn synes jeg aldrig har været rigtig sjovt. Så jeg stemte langt fra las Vegas, for det elsker jeg!
Gravatar

#22 nakalay 18 år siden

Jeg stemte Mandrillen, om end jeg også holder meget af Alfabetridderne, men det var åbenbart ikke en valgmulighed.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#23 Hive 18 år siden

Klovn, hands down. Det er da meget muligt at conceptet er stjålet, men det er jeg flintrende ligeglad med, så længe programmet er hysterisk morsomt - hvilket jeg klart synes det er.

Langt Fra Las Vegas var for mange platheder og forudsigelige jokes blandet med amerikanske mængder dåselatter. Enkelte afsnit kunne da være ok, men generelt fandt jeg simpelthen for mange af karakterene gentagende og belastende.

Mandrilaftalen var endnu mere plat end LFLV, men dog ofte på den ganske sjove måde. Bjarne Goldbæk, Gentleman Finn, Broder Salsa og co. var bestemt mindeværdig underholdning.
Gravatar

#24 Winniepooh 18 år siden

Jeg stemte langt fra Las Vegas. Det er dumt, det er plat, det er sjovt...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#25 Steve 18 år siden

hvad sker der for folket
Casper og Mandrilaftalen er og bliver det bedste dansk satire der er lavet i Danmark....

Hvem husker ikke sportsmunken Thor-Ellen Handhøj der var i golfvandland med Disela-Dåse Stefansen

Priceless…….
Gravatar

#26 hey now 18 år siden

Casper og Mandrilaftalen er det bedste comedy vist på dansk tv ever..imo, så der lægger jeg min stemme:)
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#27 Kourinsu 18 år siden

Jeg valgte Klovn. Jeg synes engang, at Mandrillen var rigtig sjov, men jeg griner ikke så meget mere, når jeg ser det igen. Engang syntes jeg, at Christensen var vanvittig morsom, og jeg troede, han var en slags fortaler for originalitet, men så tyvstjal han en David Letterman joke direkte og brugte den i Darios Joint. Han omskrev den ikke engang det mindste. Så røg den forestilling.
Gravatar

#28 pulse83 18 år siden

Stemte Casper & Mandrilaftalen, men er også stor fan af Klovn, som dog er styrtdykket i kvalitet i 4. sæson. Men de tre første sæson'er er fremragende, også selvom konceptet er tyvstjålet.

Langt fra Las Vegas hader jeg, og syntes overhovedet ikke at den kendetegner Casper og Franks humor. Lars Hjortshøj er det eneste gode i den serie.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#29 Æsop9000 18 år siden

Casper og mandrilaftalen..... Danmarks svar på monty Pythons Flying Cicus.

Klassisks sketchs:

Claes Jakob Baunspieler

Casper Og Mandrilaftalen - Gentlemanden Finn Som Pædofil

Casper læser

Rødvinstoilettet
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#30 chandler75 18 år siden

"Klovn", selvom den falder i kvalitet for hver sæson... De afsnit der er skrevet af Casper Christensen er iøvrigt noget sjovere end Frank Hvams.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: