-
Hvem er James Stewart?55%
-
Vertigo13%
-
Rear Window10%
-
It's a Wonderful Life10%
-
Mr. Smith Goes to Washington3%
-
The Man Who Knew Too Much2%
-
The Man Who Shot Liberty Valance2%
-
Winchester '731%
-
The Philadelphia Story1%
-
Rope1%
-
Anden Film1%
-
Harvey1%
-
Anatomy of a Murder0%
-
You Can't Take It with You0%
Stemmer i alt: 984
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#111 Bates 15 år siden
Men han var også rigtig god i Vertigo og Rope.
#112 filmz-Bruce 15 år siden
Vi er blot ikke enige i ret meget af det vi diskuterer i denne tråd, heller ikke sidebemærkningerne, som kommer vidt omkring bl.a. mit fine sprog (som jeg har svært ved at se som en faktor omkring trådens emne) og hvorvidt jeg skaber dårlig stemning. Jeg har svært ved at se, at jeg er ved at indføre en ny nedgørelsestendens omkring en given polls afstemningsresultat. Der er det vist blot at gå ind i en del tråde omkring "Bedste film af Bay", "Bedste film af ..." og så se, hvad der bliver sagt og skrevet omkring polls endelige slutresultat og bemærkninger til grupperingers stemmer. Der er intet nyt under solen.
Så vi kan være enige om, at "blot prøver at få dig til at indse" nok ikke fører nogle vegne og jeg har heller ikke haft i sinde at udelade nogen fra Filmz i min argumentation. Jeg har i ganske mange indlæg forklaret, hvad mit fokus er omkring kritikken og den er ikke så meget personligt, som trend fikseret.
Ja, når man ikke rigtig bider på den argumentation, som ligger bag "blot prøver at få dig til at indse" retorikken, fordi man måske netop tror på det man kort forinden har sagt, så kan man sikkert godt opfattes som intens og fanatisk. Vi har nok alle nogle holdninger, som er godt forankret i vore respektive værdisæt og som nok er særdeles svære at rykke på.
Den kan jeg godt købe :)
#113 denox 15 år siden
Jeg kender ham egentligt godt, men primært af navn. Har aldrig set en hel film med ham, men ud fra det har jeg set tror jeg ikke går glip af så meget, han virker ligeså overspillende og mekanisk som mange af hans jævnaldrende kollegaer.
#114 [ikke godkendt bruger] 15 år siden
#115 Lady Arwen 15 år siden
#116 denox 15 år siden
Jeg kender manden af navn, og fordi at jeg har set brudstykker af hans film. Men jeg kender ham ikke rigtigt som skuespiller, og det er vel det der spørges om. Derfor forekom det mig nærliggende at stemme 'Kender ikke James Stewart'.
#117 Queequeg 15 år siden
#118 filmz-emmett22 15 år siden
(55 + 13 + 11 + 9 + 3 + 2 + 2 + 1 + 1 + 1 + 1)% = 99%
jeg keder mig rigtigt lige nu:P
Btw. Synes jeg at han er bedst i The Man Who Knew Too Much
Men jeg har kun set den og de fire øverste
#119 Bony 15 år siden
#120 Slettet Bruger [3879424426] 15 år siden
Der afrundes til nærmest hele tal. Siger vi fx, at tre personer stemmer på hver deres svarmuligheder, har 33,33% stemt på mulighed 1, 33,33% på mulighed 2 og 33,33% på mulighed tre. Afrundes disse til nærmeste hele procenttal - 33% - giver de i alt kun 99%.