• Hvem er James Stewart?
    55%
  • Vertigo
    13%
  • Rear Window
    10%
  • It's a Wonderful Life
    10%
  • Mr. Smith Goes to Washington
    3%
  • The Man Who Knew Too Much
    2%
  • The Man Who Shot Liberty Valance
    2%
  • Winchester '73
    1%
  • The Philadelphia Story
    1%
  • Rope
    1%
  • Anden Film
    1%
  • Harvey
    1%
  • Anatomy of a Murder
    0%
  • You Can't Take It with You
    0%

Stemmer i alt: 984

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#111 Bates 15 år siden

Rear Window. Fantastisk film.

Men han var også rigtig god i Vertigo og Rope.
Gravatar

#112 filmz-Bruce 15 år siden

tranberg (106) skrev:
Okay Bruce... Jeg opgiver at snakke med dig, for vi taler forbi hinanden. Du tager det jeg siger som et personligt angreb, hvorimod jeg blot prøver at få dig til at indse, at der jo er plads til alle på Filmz og at der ingen grund er til at nedgøre dem der ikke kender til J.S og blot har stemt, at de ikke kender ham.

Vi er blot ikke enige i ret meget af det vi diskuterer i denne tråd, heller ikke sidebemærkningerne, som kommer vidt omkring bl.a. mit fine sprog (som jeg har svært ved at se som en faktor omkring trådens emne) og hvorvidt jeg skaber dårlig stemning. Jeg har svært ved at se, at jeg er ved at indføre en ny nedgørelsestendens omkring en given polls afstemningsresultat. Der er det vist blot at gå ind i en del tråde omkring "Bedste film af Bay", "Bedste film af ..." og så se, hvad der bliver sagt og skrevet omkring polls endelige slutresultat og bemærkninger til grupperingers stemmer. Der er intet nyt under solen.

Så vi kan være enige om, at "blot prøver at få dig til at indse" nok ikke fører nogle vegne og jeg har heller ikke haft i sinde at udelade nogen fra Filmz i min argumentation. Jeg har i ganske mange indlæg forklaret, hvad mit fokus er omkring kritikken og den er ikke så meget personligt, som trend fikseret.

tranberg (106) skrev:
Du virker utrolig intens og fanatisk overfor din pointe og holdning; "så længe du holder dig tro mod dig selv", så fred være med det - dine personlige holdninger, ideologier og principper gider jeg ikke bruge tid på at diskutere.

Ja, når man ikke rigtig bider på den argumentation, som ligger bag "blot prøver at få dig til at indse" retorikken, fordi man måske netop tror på det man kort forinden har sagt, så kan man sikkert godt opfattes som intens og fanatisk. Vi har nok alle nogle holdninger, som er godt forankret i vore respektive værdisæt og som nok er særdeles svære at rykke på.

tranberg (106) skrev:
I sidste ende er vores fællesnævner vel alligevel, at vi begge elsker film:)

Den kan jeg godt købe :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#113 denox 15 år siden

Jeg stemte 'Hvem er..." men mest for at komme med i statistiken.

Jeg kender ham egentligt godt, men primært af navn. Har aldrig set en hel film med ham, men ud fra det har jeg set tror jeg ikke går glip af så meget, han virker ligeså overspillende og mekanisk som mange af hans jævnaldrende kollegaer.

Gravatar

#114 [ikke godkendt bruger] 15 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#115 Lady Arwen 15 år siden

Wow forstår slet ikke at der er så mange der ikke kender James Stewart!!! Blev Wonderful Life herfra meget rørende film og han er helt sikkert fantastisk i den!
Doctor Who <3
Gravatar

#116 denox 15 år siden

Jeg kender manden af navn, og fordi at jeg har set brudstykker af hans film. Men jeg kender ham ikke rigtigt som skuespiller, og det er vel det der spørges om. Derfor forekom det mig nærliggende at stemme 'Kender ikke James Stewart'.

Gravatar

#117 Queequeg 15 år siden

Jeg stemte forresten Vertigo. Men alle de film jeg har set i Poll'en er gode film. Jeg er specielt vild med Rope og Rear Window. Disse 3 film er i øvrigt også 3 af mine ynDlings hitchcock.
Gravatar

#118 filmz-emmett22 15 år siden

Er det kun mig eller tæller den kun 99% af stemmerne?

(55 + 13 + 11 + 9 + 3 + 2 + 2 + 1 + 1 + 1 + 1)% = 99%

jeg keder mig rigtigt lige nu:P

Btw. Synes jeg at han er bedst i The Man Who Knew Too Much

Men jeg har kun set den og de fire øverste
Gravatar

#119 Bony 15 år siden

#114 - Rolig nu. Der er tydeligvis tale om en trold der vil smide ekstra brænde på bålet. Se bare hans sidste bemærkning. Ikke noget at bruge energi på. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#120 Slettet Bruger [3879424426] 15 år siden

emmett22 (118) skrev:
Er det kun mig eller tæller den kun 99% af stemmerne?

(55 + 13 + 11 + 9 + 3 + 2 + 2 + 1 + 1 + 1 + 1)% = 99%

jeg keder mig rigtigt lige nu:P

Btw. Synes jeg at han er bedst i The Man Who Knew Too Much

Men jeg har kun set den og de fire øverste

Der afrundes til nærmest hele tal. Siger vi fx, at tre personer stemmer på hver deres svarmuligheder, har 33,33% stemt på mulighed 1, 33,33% på mulighed 2 og 33,33% på mulighed tre. Afrundes disse til nærmeste hele procenttal - 33% - giver de i alt kun 99%.

Skriv ny kommentar: