-
Hvem er James Stewart?55%
-
Vertigo13%
-
Rear Window10%
-
It's a Wonderful Life10%
-
Mr. Smith Goes to Washington3%
-
The Man Who Knew Too Much2%
-
The Man Who Shot Liberty Valance2%
-
Winchester '731%
-
The Philadelphia Story1%
-
Rope1%
-
Anden Film1%
-
Harvey1%
-
Anatomy of a Murder0%
-
You Can't Take It with You0%
Stemmer i alt: 984
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#121 Lady Arwen 15 år siden
#122 Spanner 15 år siden
Det lyder helt forkert. Så vidt jeg ved er det ulovligt at kende piger under 13.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#123 BN 15 år siden
Nå, så forstår jeg bedre, hvorfor en del forældre nu om stunder ikke tager sig tid nok til deres mindreårige børn - det er simpelthen fordi de er bange for at komme til at kende dem. Og når barnet skal navngives nogen tid efter fødslen løber de deres vej med begge fingre stukket i ørerne, mens de råber 'LALALALALA'.
#124 Lady Arwen 15 år siden
#125 Highland Park 15 år siden
Men det er fedt, at du kendte til Stewart i så tidlig en alder. Respekt! :)
Det kunne nu også være interessant at se aldersfordelingen blandt folk, der har stemt.
#126 Lady Arwen 15 år siden
#127 Highland Park 15 år siden
Hvis du er, så bare vent til du har været Filmz-bruger i lidt længere tid. Det er velkendt, at især de faste brugere ind imellem lader vanviddet råde og ironien og sarkasmen brede sig som ringe i vandet. ;)
#128 chandler75 15 år siden
#129 Highland Park 15 år siden
Så har hun jo været her længere end mig. Der kan man bare se. :P
#130 BN 15 år siden
Nu kan man jo godt være intelligent og samtidig misforstå nogen med vilje. Jeg for mit vedkommede tillod mig i øvrigt (i #123) at misforstå Spanner med vilje. Om jeg af den grund er uintelligent kan kun en intelligent person bedømme, men så skal det også være en person der ikke misforstår, selvom personen jo godt kan være intelligent og så alligevel misforstå mig. Hvis du selv er intelligent, vil du ikke misforstå mig, når jeg siger at misforståelser kan misforstås, når det gælder forsætligheden bag misforståelsen.