• Ace Ventura - Pet Detective
    23%
  • Dum og dummere
    18%
  • Evigt solskin i et pletfrit sind
    15%
  • The Truman Show
    13%
  • The Mask
    8%
  • Man on the Moon
    6%
  • Bruce den Almægtige
    5%
  • Fuld af løgn
    4%
  • Me, Myself & Irene
    4%
  • Yes Man
    3%
  • Anden film
    2%
  • Batman Forever
    1%

Stemmer i alt: 1817

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 BN 15 år siden

Hmm, nu handler denne poll jo heldigvis om, hvilken af Jim Carrey's film der er bedst, hvilket gør, at jeg stadig vil fastholde 'The Truman Show'. ..... Men HVIS den havde drejet sig om, hvilken af hans skuespilpræstationer der er den bedste, ja, så kan det faktisk godt være, at jeg - sådan ved nærmere eftertanke - havde valgt 'Man on the Moon' (i stedet for 'The Majestic'), for han er utrolig overbevisende i den rolle og genskaber Andy Kaufman's personlighed og adfærd med en næsten uhyggelig perfektion.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#52 fazz 15 år siden

Min stemme gik til Man on the Moon ;D Men der er mange gode film...
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#53 Twister 15 år siden

Jeg vil sige at det var et tæt løb mellem "The Truman show" samt "Eternal sunshine on the spotless mind". Disse er ikke hans mest underholdende/komiske film, men er ikke desto mindre langt over de andre film set ud fra et filmisk synspunkt.

"The Truman show" fik min stemme pga. dens filmiske sprog tiltaler mig en smule bedre end "Eternal sunshine...".

Fatter ikke at Ace Ventura kan føre undersøgelsen på denne side. Filmen er meget, meget sjov men langt fra ligeså flot filmisk som de to overnævnte, efter min mening.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#54 mr gaijin 15 år siden

Spanner (50) skrev:
Der er alligevel 8, der synes at Batman Forever er den bedste film med Jim Carrey

Otte er nok også deres gennemsnitsalder.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#55 Twister 15 år siden

Good point. og meget enig. Carrey's sammenspil med Tommy Lee Jones faldt ikke i god jord hos mig og filmen i sig selv er noget makværk. Men selvfølgelig, smag og behag :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#56 Nexiz 15 år siden

Jeg røvgriner altid hver gang jeg ser Ace Ventura 2, så den måtte gerne lige ha' været på listen :D
Gravatar

#57 enfilmnørd 15 år siden

Det blev The Truman Show, men det er et tæt løb. JC gør generelt et godt job, selv med "rene" komedie som Ace ventura er han rigtig god. Eneste film jeg ikke bryder mig om, med ham, er "Me, Myself & Irene", men det er nok mere filmen, end Carrey jeg ikke bryder mig om.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: