-
The Shawshank Redemption41%
-
Ondskabens hotel20%
-
Den grønne mil19%
-
IT7%
-
Stand By Me3%
-
14082%
-
Anden King-film2%
-
Misery2%
-
The Running Man1%
-
Dolores Claiborne1%
-
The Dead Zone0%
-
Carrie0%
-
The Dark Half0%
-
Apt Pupil0%
Stemmer i alt: 1678
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-emmett22 15 år siden
Ok cool, den vil jeg tjekke ud, jeg har heller ikke læst bogen, men en den også værd at læse? Fordi jeg synes at Stephen King varierer meget på kvalitet fra bog til bog
#32 filmz-bigemaster666 15 år siden
#33 BN 15 år siden
Personligt vil jeg ikke anbefale bogen, da jeg ikke fandt den ligeså god som filmen. Men der er givetvis nogle Stephen King-læsere, der vil være uenig med mig.
Men filmen er helt klart anbefalelsesværdig, og så har Christopher Walken hovedrollen i den, og det er en af hans absolut stærkeste præstationer.
Jeg gad nok vide, hvor mange her der egentlig har set den, siden den får så få stemmer?
#34 Thomsen 15 år siden
(Til sammenligning synes jeg, at IT er ret overvurderet og alt, alt for lang - et typisk eksempel på Kings "skriveritis" og ville have haft godt af en lidt hårdhændet redaktør. PET SEMATARY i mine øjne er en af hans bedste bøger og uhyggelig effektivt skruet sammen)
#35 tiany 15 år siden
#36 Riqon 15 år siden
Jeg så The Mist for et par dage siden og var slemt skuffet. Tåbelige CGI-monstre, unaturlig dialog, ualmindeligt dårlige personskildringer (særligt for en Stephen King-film, da jeg mener, det er hans store styrke) og på ingen måde skræmmende. På en måde kunne jeg godt lide slutningen, men mener ikke den var troværdig på et psykologisk plan.
#35 - Jeg mener at have læst, at det er den bog, King selv er mest stolt af, men at folk har det med at synes, den er for langtrukken.
#37 Benway 15 år siden
Jeg bør dog tilføje at en af mine med-admins mener at IT fremragende, og at jeg fuldstændig gal på den. :)
#38 BianK 15 år siden
#39 Thomsen 15 år siden
#40 Thomsen 15 år siden