-
The Shawshank Redemption41%
-
Ondskabens hotel20%
-
Den grønne mil19%
-
IT7%
-
Stand By Me3%
-
14082%
-
Anden King-film2%
-
Misery2%
-
The Running Man1%
-
Dolores Claiborne1%
-
The Dead Zone0%
-
Carrie0%
-
The Dark Half0%
-
Apt Pupil0%
Stemmer i alt: 1678
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 tranberg 15 år siden
The Green Mile er også en fantastisk film.
The Shinning er god, men den lever dog slet ikke op til det originale oplæg - selv ikke King selv var tilfreds med den.
#42 inflector 15 år siden
Stemte på Shawshank som er en film jeg holder rigtig meget af. The Shinning er også en fremragende film, men jeg holder mere af Shawshank, som jeg har set et utal af gange.
Stand by Me er også en fin lille film, som sagtens tåler et gensyn.
#43 RFriis 15 år siden
#44 filmz-Bruce 15 år siden
#45 duuk74 15 år siden
The Mist
Misery
Stand By Me
og så er Running Man en af mine "guilty pleasures" :)
#46 Åkepool 15 år siden
Jeg har diskuteret det i en tidligere tråd, med nogle der fandt en sådan handling (altså faderens) helt naturlig?
#47 Kruse 15 år siden
Hvis jeg havde muligheden for at stemme på anden halvdel af The Shining så havde jeg gjort det. Første halvdel af filmen rammer desværre så langt fra bogen som man kan, og det gør at selvom anden halvdel af filmen rammer perfekt, så vil jeg aldrig kunne betragte Kubricks udgave som en god filmatisering. Jeg ville faktisk ønske at jeg ikke havde læst bogen først, da jeg nok ville have syntes bedre om filmen hvis jeg havde set den først.
#48 mr gaijin 15 år siden
#49 jessup 15 år siden
#50 Riqon 15 år siden
Yes. Men sagen er så samtidig den, at hvis jeg havde købt rationalet for hans handling, så havde jeg virkelig bifaldt slutningen og syntes, det var genialt. Jeg mener i øvrigt også, at det er glimrende filmet, og at musikken er passende, og Thomas Janes skuespil fejler som sådan heller ikke noget i den pågældende scene. Men jeg mener blot at slutningen er i tråd med den generelt manglende psykologiske dybde, som filmen demonstrerer fra start til slut.