-
"The Shawshank Redemption"42%
-
"The Green Mile"17%
-
"The Shining"15%
-
"It"7%
-
"Secret Window"4%
-
"Misery"3%
-
Anden film3%
-
"Stand by Me"2%
-
"The Lawnmower Man"1%
-
"Pet Semetary"1%
-
"The Dead Zone"1%
-
"Carrie"1%
-
"Apt Pupil"1%
-
"The Stand"1%
-
"Christine"0%
-
"Hearts in Atlantis"0%
Stemmer i alt: 1472
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-lone wolf 18 år siden
"Apt pupil" er til gengæld den eneste hvor jeg syntes bedre om filmen, end novellen.
#12 duuk74 18 år siden
The Shining eller Stand By Me. Har lige fået The Dead Zone som jeg glæder mig til at se, den skulle være ret god.
#13 Patriarch 18 år siden
Har ikke læst novellen men bliver nysgærrig - kan du uddybe dit synspunkt?
#14 MouseMickey 18 år siden
#15 filmz-ImOOnI 18 år siden
Men ville dog sætte krys på "Anden film" da jeg 112% glæder mig til at "the girl ho loved Tom Gordon" kommer, den bog var fed syntes jeg.
#16 Outbound Sith 18 år siden
Og så den første halvdel af "It" på en 3.-plads, fordi den - ligesom "The Shining ændrede Benways syn på hotelgange - med ét slag tog alt det sjove og hyggelige ud af klovne for mig!!!
Fox Mulder
#17 filmz-Nínjafnat 18 år siden
#16: Hvordan synes du den lægger langt fra bogforlægget at den ikke kan kaldes en filmatisering? Slutningen I know, men ellers? Der er selvfølgelig mange ting der er udeladt, men det bliver der jo altid på film.
#13: Jeg døde også af grin da jeg så Plæneklippermanden var med på listen. Novellen handler bare om en fyr der æder græsset istedet for at slå det, og filmen handler jo om en sinke der bliver en Gude-agtig VR ting. Hold op hvor er den dårlig! Jeg kan huske da den kom "Den første film nogensinde der handler om virtuel reality" Heh...
#18 Slettet Bruger [547049522] 18 år siden
#19 BN 18 år siden
#10 og 12: "Shawshank" overvurderet???????? Eh, what?
#20 davenport 18 år siden
Bogmæssigt er min yndling stadig The Stand - Uncut, da den har alt en god bog skal have, og så er den så dejlig lang.
Men der er lavet mange gode King-film - og mange dårlige også.