• "The Shawshank Redemption"
    42%
  • "The Green Mile"
    17%
  • "The Shining"
    15%
  • "It"
    7%
  • "Secret Window"
    4%
  • "Misery"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "Stand by Me"
    2%
  • "The Lawnmower Man"
    1%
  • "Pet Semetary"
    1%
  • "The Dead Zone"
    1%
  • "Carrie"
    1%
  • "Apt Pupil"
    1%
  • "The Stand"
    1%
  • "Christine"
    0%
  • "Hearts in Atlantis"
    0%

Stemmer i alt: 1472

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 duuk74 18 år siden

Jeg nød skam også filmen, men fremragende..eller ligefrem verdens 2. bedste film - det tror jeg ikke.
Så lige Oldboy her den anden dag. Det er virkelig en fantastisk film, og samtidig nytænkende og kreativ.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#52 metabolid 18 år siden

#51 duuk74 - check dine citater ellers må det være en dårlig joke omkring Bill Clinton vedr. blowjobs eller whatever :P

Harry Callahan: I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

http://www.imdb.com/title/tt0066999/quotes
Gravatar

#53 JannikAnd 18 år siden

Uden tvivl "The Shining", med "The Dead Zone" på en 2. plads.
Gravatar

#54 duuk74 18 år siden

#52 Hehe du har ret, det er en joke fra min side. Jeg ændredede lidt på det originale citat. Ville bare poke lidt fun af folk med signaturer. ;) Det er som om alle prøver at overgå hinanden i, hvem der har den sjoveste/cooleste sig.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#55 metabolid 18 år siden

OFFTOPIC -

#54 ok lol - man skulle ikke tro det, men der er stadig nogen, (altså f.eks. mig) der et svagt øjeblik læser andres signatures.

Desuden god pointe i at tage pis på alt det crap der står indimellem - thumbs up herfra :)
Gravatar

#56 Hal60 18 år siden

#46 - Ja, det håber jeg da også... Mini-serien var en værre gang hø.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#57 filmz-Emil 18 år siden

#44 Bruce > Det var også bare lige en tilfældig sammensætning af tillægsord, for at få det til at virke så fjernt fra en god gammeldags film som muligt. Og nu vi er ved det, så er Esperanto nok et forkert udtryk at bruge i den sammenhæng, da det sprog er indbegrebet af letforståelighed :)
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#58 filmz-Munk 18 år siden

Shawshank Redemption som suværen etter, mens The Green Mile og It kommer ind på de næste pladser
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#59 m 18 år siden

Jeg må jo nok følge flokken lidt og siger The Green Mile (jeg har ikke set Shawshank Redemtion), jeg kan faktisk også godt lide serien The Dead Zone, jeg har dog kun set 1. sæson. Jeg må så erkende at jeg ikke kunne finde på at LÆSE Stephen King, jeg er ellers fanatisk bogsamler, men filmene er gode
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#60 ks 18 år siden

#59 - Hvorfor kunne du ikke finde på at læse Stephen King?

Skriv ny kommentar: