• Edward Scissorhands
    16%
  • Batman
    14%
  • Sleepy Hollow
    14%
  • Big Fish
    11%
  • Mars Attacks!
    8%
  • Batman Returns
    7%
  • Sweeney Todd
    6%
  • Beetlejuice
    6%
  • Planet of the Apes
    5%
  • Charlie og chokoladefabrikken
    4%
  • Ed Wood
    3%
  • Corpse Bride
    3%
  • Anden film
    2%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Benway 15 år siden

Jeg er generelt ikke den store Burton-fan, men "Ed Wood" synes jeg er virkelig fremragende, så det blev den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12 fazz 15 år siden

Jeg syntes, han er fantastisk ;D Syntes det er svært og vælge mellem dem, men stemte på Ed Wood! Også selvom Big Fish og Edward Scissorhands er ligeså gode!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#13 deathlikesilence 15 år siden

Uhhh svær en... valget var imellem Big Fish og Ed Wood. Men Big Fish er bare den tand bedre imo.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#14 filmzkim 15 år siden

Den mand har bestemt ikke overrasket mig positivt endnu!
Gravatar

#15 filmz-Bruce 15 år siden

Ja havde Burton haft taktstokken til Nightmare Before Christmas havde jeg valgt den. Men istedet bliver det uafgjort mellem Batman og Sleepy Hollow.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 evermind 15 år siden

Jeg brugte lige bruce som bugtalerdukke dér. :)

Jeg synes dog også, Ed Wood er en smuk film. Men utrolig svær at få folk til at se, vistnok fordi de står af på, at den er sort/hvid ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#17 dolphinfriendly 15 år siden

Enig med Bruce og Evermind. :)

Skal man dog tage af hans andre film, ser jeg "Vincent" og "Ed Wood" som hans bedste,
men synes personligt at Burton er temmeligt overvurderet.

Gravatar

#18 evermind 15 år siden

Han har i hvert fald kendt bedre dage ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 filmz-Bruce 15 år siden

Hans nye "9" ser formidabel ud!

Og det var så IKKE Tim Burton alligevel! Hvordan f..... havde jeg fået det ind i hovedet?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 evermind 15 år siden

Han er vist inde over på en eller anden måde ...? Jeg forbinder nemlig også ham med den.

Skriv ny kommentar: