• Edward Scissorhands
    16%
  • Batman
    14%
  • Sleepy Hollow
    14%
  • Big Fish
    11%
  • Mars Attacks!
    8%
  • Batman Returns
    7%
  • Sweeney Todd
    6%
  • Beetlejuice
    6%
  • Planet of the Apes
    5%
  • Charlie og chokoladefabrikken
    4%
  • Ed Wood
    3%
  • Corpse Bride
    3%
  • Anden film
    2%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 sluppermand 15 år siden

Batman.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#42 filmz-Bruce 15 år siden

evermind (24) skrev:
@ bruce
Oh, tak for invitationen, det må jeg hellere så. :)

Ved du så, om den bliver regionsfri?

Denne bliver regionskodet. Øv, eftersom det er Universal.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#43 evermind 15 år siden

Øv da noget bøvl, så ser det ud til, at jeg skal vente med at eje den til oktober. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#44 lars_el 15 år siden

"Batman" herfra. Den første amerikanske film jeg nogensinde så i biografen - fantastisk oplevelse. Stadig en af de bedste film jeg har set. Men "Edward Scissorhands" og "Ed Wood" ligger også i toppen.

Og så synes jeg at hans nye "Alice in Wonderland" ser meget spændende ud. At dømme ud fra de billeder der er frigivet, så er der dømt visuel oplevelse som kun Tim Burton kan give os :)
Gravatar

#45 squee 15 år siden

Genså Ed Wood her forleden. Deeeejlig film.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#46 database 15 år siden

Edward Scissorhands - Hans bedste og mest personlige til dato.
Gravatar

#47 Lady Arwen 15 år siden

Elsker Tim Burtons film men stemmen gik til Edward Scissorhands fordi den film bare er fantastisk :D
For en gangs skyld har jeg faktisk set alle de film som man kan stemme på NICE! :D
Uh glæder mig til Alice in Wonderland....
Doctor Who <3
Gravatar

#48 Highland Park 15 år siden

"Edward Scissorhands", "Big Fish" eller "Pee-wee's Big Adventure" - afhængigt af mit humør.
Jeg stemte på førstnævnte.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 kill the bills 15 år siden

Edward Scissorhands, uden tvivl!
Gravatar

#50 LasseUk 15 år siden

1. Big Fish - uden tvivl hans bedste værk til dato. Den sprudler med fortællerglæde, og så nyder jeg faktisk at se at Burton kan andet end at være gotisk og mærkelig.

2. Batman - selvom begge Nolan's Batman film er langt bedre er Burton's originale udgave næsten den perfekte vision set ud fra et Burtonesk synspunkt.

3. Edward Scissorhands - Den bedste Burton/Depp film - en fantastisk genfortolkning af Frankenstein. Velspillet og instrueret.

Som mange andre herinde savner jeg noget nyt fra Burton - han var meget frisk og nyskabende tilbage i begyndelsen af 90'erne, men er sidenhen stagneret. Jeg synes ikke vi har set noget virkelig godt fra ham siden Big Fish, som så til gengæld også var fantastisk. Hans værste film er uden tvivl Planet of the Apes, men jeg synes faktisk at Sweeney Todd var næsten ligeså dårlig.
"At last we meet for the first time, for the last time"

Skriv ny kommentar: