-
Edward Scissorhands16%
-
Batman14%
-
Sleepy Hollow14%
-
Big Fish11%
-
Mars Attacks!8%
-
Batman Returns7%
-
Sweeney Todd6%
-
Beetlejuice6%
-
Planet of the Apes5%
-
Charlie og chokoladefabrikken4%
-
Ed Wood3%
-
Corpse Bride3%
-
Anden film2%
Stemmer i alt: 1490
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 sluppermand 15 år siden
#42 filmz-Bruce 15 år siden
Denne bliver regionskodet. Øv, eftersom det er Universal.
#43 evermind 15 år siden
Øv da noget bøvl, så ser det ud til, at jeg skal vente med at eje den til oktober. :(
#44 lars_el 15 år siden
Og så synes jeg at hans nye "Alice in Wonderland" ser meget spændende ud. At dømme ud fra de billeder der er frigivet, så er der dømt visuel oplevelse som kun Tim Burton kan give os :)
#45 squee 15 år siden
#46 database 15 år siden
#47 Lady Arwen 15 år siden
For en gangs skyld har jeg faktisk set alle de film som man kan stemme på NICE! :D
Uh glæder mig til Alice in Wonderland....
#48 Highland Park 15 år siden
Jeg stemte på førstnævnte.
#49 kill the bills 15 år siden
#50 LasseUk 15 år siden
2. Batman - selvom begge Nolan's Batman film er langt bedre er Burton's originale udgave næsten den perfekte vision set ud fra et Burtonesk synspunkt.
3. Edward Scissorhands - Den bedste Burton/Depp film - en fantastisk genfortolkning af Frankenstein. Velspillet og instrueret.
Som mange andre herinde savner jeg noget nyt fra Burton - han var meget frisk og nyskabende tilbage i begyndelsen af 90'erne, men er sidenhen stagneret. Jeg synes ikke vi har set noget virkelig godt fra ham siden Big Fish, som så til gengæld også var fantastisk. Hans værste film er uden tvivl Planet of the Apes, men jeg synes faktisk at Sweeney Todd var næsten ligeså dårlig.