• Edward Scissorhands
    16%
  • Batman
    14%
  • Sleepy Hollow
    14%
  • Big Fish
    11%
  • Mars Attacks!
    8%
  • Batman Returns
    7%
  • Sweeney Todd
    6%
  • Beetlejuice
    6%
  • Planet of the Apes
    5%
  • Charlie og chokoladefabrikken
    4%
  • Ed Wood
    3%
  • Corpse Bride
    3%
  • Anden film
    2%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 15 år siden

helt klart Edward saksehånd det er da ikke særlig lang tid siden vi har haft denne poll?
men det er svært fordi han har lavet så mange gode har faktisk kun gået glip af 2 af dem som står på listen

Ed Wood (kan den anbefales?)
Corpse bride ( Kan den anbefales?)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 moulder666 15 år siden

Batman Returns herfra - elsker den film!

Der er dog ingen film på den liste, bortset fra Planet of the Apes, som jeg ikke ser med mellemrum - Tim Burton er bestemt velkommen i min lille verden! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 lagoni 15 år siden

Jeg bryder mig generelt ikke om hans film, men Charlie & Chokoladefabrikken (den bedste) og Ed Wood skiller sig dog positivt ud.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 MuManden 15 år siden

Mars Attacks! Den er bare hylende morsom.

Edward Scissorhands har jeg endnu ikke fået set, men har den stående på hylden...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5 Åkepool 15 år siden

Uden tvivl "Edward Scissorhands".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Bobby Singer 15 år siden

Jeg var engang meget stor fan af Tim Burton, men min interesse for ham er egentlig dalet en smule med årene. Visuelt er han stadig helt sin egen, og engang fandt jeg det da også filmenes udseende sindssygt fascinerende, men også på det punkt er hans film begyndt at blive mere og mere uinterressante. I starten var det originalt og spændende, men det er altså begrænset hvor mange gange skæve huse og besynderlige personligheder, kan blive ved med at underholde mig igen og igen og igen.

Handlingsmæssigt er hans film altså heller ikke særligt spændende.

Han er kørt fast i den samme rille, og det er ikke så sjovt som det plejede at være. Fascinationen er væk.

Nu var jeg lidt hurtig og stemte på "Sleepy Hollow", men ved nærmere eftertanke, synes jeg at "Beetlejuice" fortjente min stemme.

"Beetlejuice" er tilgengæld en fremragende film og den holder stadig 100%.
Idjit
Gravatar

#7 tranberg 15 år siden

Big Fish
- hans mest intelligente, dog samtidig også den film, der minder mindst om hans egen stil.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#8 Antlion 15 år siden

"Ed Wood" eller kortfilmen "Vincent" fra 1982.
Gravatar

#9 Bobby Singer 15 år siden

Jeg vil dog også sige at hans to Batman film stadig holder.

Edit: Jeg er faktisk en af de få der foretrækker Burtons film frem for Nolans, og jeg er født efter 80'erne. Derudover lagde Burtons Batman også grundlaget for en af de bedste serier nogensinde og den bedste Batman film nogensinde.
Idjit
Gravatar

#10 RFriis 15 år siden

Edward Scissorhands

Skriv ny kommentar: