• Edward Scissorhands
    16%
  • Batman
    14%
  • Sleepy Hollow
    14%
  • Big Fish
    11%
  • Mars Attacks!
    8%
  • Batman Returns
    7%
  • Sweeney Todd
    6%
  • Beetlejuice
    6%
  • Planet of the Apes
    5%
  • Charlie og chokoladefabrikken
    4%
  • Ed Wood
    3%
  • Corpse Bride
    3%
  • Anden film
    2%

Stemmer i alt: 1490

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bruce 15 år siden

#20 Aaah. Produced by :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 evermind 15 år siden

Hehe, mystery solved. Men god ser den i hvert fald ud!

Jeg forbander, at jeg missede Coraline, da jeg var i Kbh. i weekenden ... og nu skal jeg så på ferie, og så svært det i forvejen er at finde en biograf, der kører den, er den sgu nok spillet færdig, når jeg kommer hjem. Mit hjerte græder. :'(

Hvordan fanden kan fucking Palads også kun have én skide forestilling med original tale?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#23 filmz-Bruce 15 år siden

#22 Kommer den 21. juli på Blu-ray i 2D og 3D! Køb et par briller og tag Navarre med her til mig og se den :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 evermind 15 år siden

@ bruce
Oh, tak for invitationen, det må jeg hellere så. :)

Ved du så, om den bliver regionsfri?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 PredatorX 15 år siden

Puha det er fandeme svært...

Stemmen faldt på Ed Wood. Og jeg er glad for at se jeg ikke er den eneste:-D

Tilgengæld er jeg også ret vild med Sleepy Hollow. Jeg synes den er ganske fremragende! Det er alle hans film dog... På nær den elendige fortolkning af planet of the apes.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 filmz-OutOfSight 15 år siden

Jeg stemte på Edward.. Det var den første film jeg havde fornøjelsen at se, og han har været i min top 3 lige siden.. At han er en fantastisk instruktør og det kommer til min store glæde også til udtryk i afstemningen.. Stemmerne er meget spredt.. Man har altid sine favoritter, men ved at vælge Edward føler jeg blot jeg vrager andre.. Ønske jeg kunne stemme på mindst 4 hehe!!

#1 Ed Wood er intet mindre end fremragende..

#2 Corpse Bride det samme, men nok rettet mod det lidt yngere publikum.
Gravatar

#27 MadMartigan 15 år siden

Batman skrabt efterfulgt af Sleepy Hollow

Med Batman Returns på 3. pladsen.

Mangler og se Big Fish, har den godt nok på hylden, men har ikke helt taget mig sammen endnu. Er det på tide?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#28 HonoDelLoce 15 år siden

Det var et svært valg mellem Edward Scissorhands og Mars Attacks - især et svært valg, da man jo må sige, at det er to film i hver sin genre..

Det blev dog til en stemme på den kære Saksehånd fra min side af - den er bare.. Ja.. Nærmest en klassiker :)

Men skarpt skarpt skarpt forfulgt af Mars Attacks..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 BN 15 år siden

Big Fish

Men jeg kunne ligeså godt have valgt 'Batman', for jeg synes, at den og 'Big Fish' er lige gode, selvom det er nogle ret forskellige film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 filmz-Megan Fox 15 år siden

1) Sleppy Hollow

2) Mars Attack

3) Batman

Den værste .....planet of the apes....Kunne lige så godt ha været Michael Bay der havde lavet den.

Skriv ny kommentar: