-
"En vampyrs bekendelser"45%
-
"Bram Stoker's Dracula"21%
-
Anden film21%
-
"Nosferatu" (1922)5%
-
"Shadow of the Vampire"4%
-
"Dracula" (1933)2%
-
"Dracula" (1958)1%
-
"Djævlens datter" (Near Dark)1%
Stemmer i alt: 1339
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 filmz-Wacker 18 år siden
http://www.samarit.dk
#2 ks 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 BN 18 år siden
Sjov men også spændende vampyrfilms-parodi. (Jeps, jeg kan ikke lide nogen af de andre vampyrfilm - jeg finder konceptet latterligt og lidt sygt.)
#5 Bardoboy 18 år siden
anden film aka blade..
#6 JannikAnd 18 år siden
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 Bobby Singer 18 år siden
Synes at Bram stokers Dracula virker meget overvuderet, mest på grund af Keanu Reaves og Wiona Ryders elendige skuespil i den film. Jeg var også ved at falde i søvn, da jeg så Bram Stokers Dracula, den starter rimeligt godt, men så begynder den
efterhånden også at blive mere og mere kedelig efter min mening. Jeg synes også at Gary Oldmans Dracula er lidt overvuderet, men det er mest på grund af alle dem, der har skrevet at han var den bedste dracula der har været på film, så mine forventninger var rigtig høje til den film.
Men det skal ikke forstås, som om at jeg hader Gary Oldman, jeg synes at han er en fantatisk skuespiller.
Bram stokers Dracula har også gode ting som f.eks. Anthony Hopkins, han spiller rigtig godt i den film.
Jeg har ikke set nogen af de andre film, som er på den liste, udover de to film som jeg lige har nævnt. har jeg kun set den tyske genindspilning af Nosferatu og The lost boys.
#9 filmz-Bruce 18 år siden
Anmeldelse
#10 elwood 18 år siden
Men hey der mangler da "Dead and loving it" 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"