-
Ja, de ligner hinanden alt for meget.46%
-
Tja, lidt mere variation kunne være rart.38%
-
Nej, Bille August vrøvler. Der er rigeligt variation i danske film.15%
Stemmer i alt: 1436
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Business Monkey 19 år siden
Desuden ligger mit budskab, at vi skal have flere kunstfilm. Det giver sig selv, når jeg anklager Bille August for at være hyklerisk + at jeg forbande DUMME film...
Lad dog være med at hænge jer ud i detaljer som "fuck", "klam" og "nar".
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#32 filmz-gimleno1 19 år siden
Nar eller ej, manden har fandme klaret sig godt. Men indrømmet, man kan altid høre når han har haft en finger med i spillet....et slags trademark, hvilket er fint nok, bortset fra at det er ved at blive lidt en kliché i sig selv..
#33 Collateral 19 år siden
#34 filmz-Business Monkey 19 år siden
Nej, jeg ved godt min retorik og argumentation ikke er så "ligetil", men for dælen da. Vi taler om ting vi burde "fordømme" i forhold til kunstens navn, og derfor synes jeg, at hvis jeg kan skræmme jer til at tænke jer om, så er det bedre end noget kedelige diskussioner, hvor I ender med at sige... "Jamen du har din mening, og jeg har min."
Hvis det skal være formålet med at diskutere kunne vi lige så godt skyde os selv. Når jeg diskuterer får jeg ofte noget ud af det. I gør det åbenbart for blot at sige JERES mening og ikke andet. Hvilket umiddelbart fører til en eller anden slags fordummelse blandt jer, da I ikke virker så kritiske og analytiske.
So, pretty please, with sugar on top; start fucking thinking about discussions! :)
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#35 filmz-gimleno1 19 år siden
Folk har deres holdninger ligegyldigt hvad du siger, og det er helt fint at være kritisk, men kritisk blot for at være kritisk er også tåbeligt!
Blot en observation der og udelukkende et udtryk for min holdning ;-)
#36 Collateral 19 år siden
Jeg tænker mig om før jeg laver et indlæg. Jeg tænker over hvordan jeg får mit budskab ud UDEN at nogen skal blive fornærmet over det... Medmindre dette er nødvendigt. Det ved jeg ikke om du kender til, men det er noget mennesker der ikke vil pisse på alle og en hver gør.
Desuden føler jeg mig dybt fornærmet over at du vil "Skræmme os til at tænke os om" da jeg, som tidligere sagt, tænker over hvert ENESTE INDLÆG JEG SRIVER!
So why don't you just think about your own fucking words?
And oh, don't correct me - as a rule!
#37 El vez 19 år siden
#38 davenport 19 år siden
#39 Collateral 19 år siden
#40 DjBeau 19 år siden
Flot.