• Ja, de ligner hinanden alt for meget.
    46%
  • Tja, lidt mere variation kunne være rart.
    38%
  • Nej, Bille August vrøvler. Der er rigeligt variation i danske film.
    15%

Stemmer i alt: 1436

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Business Monkey 19 år siden

Anders Thomas Jenses er OGSÅ er nar...

Desuden ligger mit budskab, at vi skal have flere kunstfilm. Det giver sig selv, når jeg anklager Bille August for at være hyklerisk + at jeg forbande DUMME film...

Lad dog være med at hænge jer ud i detaljer som "fuck", "klam" og "nar".
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#32 filmz-gimleno1 19 år siden

#31 Øh....som du selv netop har gjort med ATJ, mener du? eller?

Nar eller ej, manden har fandme klaret sig godt. Men indrømmet, man kan altid høre når han har haft en finger med i spillet....et slags trademark, hvilket er fint nok, bortset fra at det er ved at blive lidt en kliché i sig selv..
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#33 Collateral 19 år siden

#29: Jeg har bare et problem med Business monkeys måde at udtrykke sig på. Det virker som om han mest har lyst til at svine alle til istedet for at forklarer hans mening.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#34 filmz-Business Monkey 19 år siden

Det hedder "sin" mening...

Nej, jeg ved godt min retorik og argumentation ikke er så "ligetil", men for dælen da. Vi taler om ting vi burde "fordømme" i forhold til kunstens navn, og derfor synes jeg, at hvis jeg kan skræmme jer til at tænke jer om, så er det bedre end noget kedelige diskussioner, hvor I ender med at sige... "Jamen du har din mening, og jeg har min."

Hvis det skal være formålet med at diskutere kunne vi lige så godt skyde os selv. Når jeg diskuterer får jeg ofte noget ud af det. I gør det åbenbart for blot at sige JERES mening og ikke andet. Hvilket umiddelbart fører til en eller anden slags fordummelse blandt jer, da I ikke virker så kritiske og analytiske.

So, pretty please, with sugar on top; start fucking thinking about discussions! :)
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#35 filmz-gimleno1 19 år siden

#34 Så du mener altså at det at du udtrykker din mening faktisk ændrer noget, fremfor når vi andre blot ytrer vores holdninger indbyrdes? Det er jo noget vrøvl og du lever tydeligvis for den opmærksomhed dine såkaldte kontroversielle opslag herinde giver dig - problemet er bare at den kontroversialitet kun eksisterer i dit eget hoved...du er påtaget kryptisk og intet andet...

Folk har deres holdninger ligegyldigt hvad du siger, og det er helt fint at være kritisk, men kritisk blot for at være kritisk er også tåbeligt!

Blot en observation der og udelukkende et udtryk for min holdning ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#36 Collateral 19 år siden

#34 Hvordan skal en diskussion ellers ende? "Fuck dig lede kælling" er det en bedre slutning end "Jeg accepterer din mening men er uenig"?
Jeg tænker mig om før jeg laver et indlæg. Jeg tænker over hvordan jeg får mit budskab ud UDEN at nogen skal blive fornærmet over det... Medmindre dette er nødvendigt. Det ved jeg ikke om du kender til, men det er noget mennesker der ikke vil pisse på alle og en hver gør.

Desuden føler jeg mig dybt fornærmet over at du vil "Skræmme os til at tænke os om" da jeg, som tidligere sagt, tænker over hvert ENESTE INDLÆG JEG SRIVER!

So why don't you just think about your own fucking words?

And oh, don't correct me - as a rule!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37 El vez 19 år siden

#33 Det er godt observeret og jeg er ganske enig. Er ked af hvis sarkasmen ikke var tydelig nok ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 davenport 19 år siden

..Lige en observa også: Det er ikke god latin, at rette på andre, når ens egne indlæg er fyldt med stavefelj.. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 Collateral 19 år siden

#37: Helt iorden. Var lidt i tvivl. Så prøvede at lade være med at kommentere dit indlæg alt for direkte .. :)
Gravatar

#40 DjBeau 19 år siden

Business Monkey, du skriver, at man kun er kunstner, hvis man bryder med noget eller er nyskabende. Med den definition vil jeg hermed tillade mig at erkläre dig kunstner, for jeg har faktisk aldrig för set nogen sige saa meget uden at sige noget som helst med bare den mindste relevans for noget som helst.
Flot.
What would Egon Olsen do?

Skriv ny kommentar: