-
Ja, de ligner hinanden alt for meget.46%
-
Tja, lidt mere variation kunne være rart.38%
-
Nej, Bille August vrøvler. Der er rigeligt variation i danske film.15%
Stemmer i alt: 1436
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Lady Arwen 19 år siden
#22 e-male 19 år siden
Ak, ja. Hvis man ikke kan få ideer til noget nyt, kan man jo bare tage og ødelægge noget af det gamle. Af alle de gode/seje ting dansk film kunne lære af hollywood, så skulle de absolut lære at genindspille gamle film, suk!
Jep, jeg mener også Bille har ret. Jeg ville aldrig i min vildeste fantasi kunne forestille mig danmark lave en god sci-fi film for eksempel, og jeg mener det er et godt eksempel på, at dansk film stadig har noget at lære. Hvis filmindustrien kan gøre det utroværdige troværdigt, så er de nået langt.
#23 filmz-Business Monkey 19 år siden
I giver Bille August ret, men I vil tværtimod have DUMMERE film på markedet.
Bille August prøver bare på at spille smart og lade som om han vil have mere "kunstfilm", selvom han selv laver lort og gentager blot hvad Lars von Trier har sagt længe.
Ikke nok med at I bare "spiller" med på, hvad "kunstneren" siger, men I er da også hykleriske nok til at ville have det præcist modsatte!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaarghh! Brug jeres hjerner for en gangs skyld!
AAAAAAAAAAAAAAAARRRGHH!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#24 El vez 19 år siden
Hvis du vil have noget mere konstruktivt, må du lige kigge indad først.
ARrrrRRRRRrrhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! (sgt. hartman.wav)
#25 filmz-Business Monkey 19 år siden
Alt nyt "bryder" med gammelt, så bare at sætte sig ned foran sin computer og skrive: "Jai ær eønig" og "Rægtigt, rægtigt" uden at gøre noget eller for den sags skyld ikke være bevidst om problemet, er kun en del af problemet.
Jeg prøver ligesom at "rocke the casbah" her... Ikk'?!
Man skulle tro vi alle var "gangsterrappere", men vi alle kun var rygklappere...
Føj...
Muhahahahaha!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#26 filmz-cluas 19 år siden
#27 Bobby Singer 19 år siden
#28 Collateral 19 år siden
Jeg er enig FORDI jeg synes dansk film kune være mere spændende. Ikke nødvendigvis DUMME - eller action/sci-fi film for den sags skyld.
Min pointe er bare at filmene skal være mere interessante. Og uden de samme skuespillerere om og om igen!
Hvad med at fortælle om din mening i stedet for at pive over andres?
#29 El vez 19 år siden
ARrrrRRRRRrrhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
#30 tiny 19 år siden