• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Batsy 13 år siden

Vis de finder en perfekt skuespiller til det så er jeg på :-), men ellers kunne jeg godt tænke mig nogen andre skurke som Penguin eller Mr. Frezze
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Slettet Bruger [2513098734] 13 år siden

Jeg synes det vil være helt forkert lige gyldigt hvem der ville komme til at spille Jokeren.. Heath Ledger spillede rollen så utroligt fantastisk, at ingen kan gøre det efter. Samtidig bryder jeg mig heller ikke om, når den slags film hiver gamle "assets" op af skuffen. Der skal ingen Joker tilbage, der skal nye skurke.
"Hey, sewer rat may taste like pumpkin pie, but I'd never know 'cause I wouldn't eat the filthy motherfucker. Pigs sleep and root in shit. That's a filthy animal. I ain't eatin' nothing that ain't got sense enough to disregard its own feces."
Gravatar

#3 filmzkim 13 år siden

CGI Ledger!
Gravatar

#4 Collateral 13 år siden

Nej, nej, nej. Lige der vil jeg have lov at være lidt "fanboy" og sige at Ledger er uerstattelig i Nolans univers. Ny skurk please!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 amadoR 13 år siden

Det er utroligt svært at sige. Jeg syntes hvis han er en primær del af historien der skal fortælles, så skal han jo med - men det kan godt gå hen og blive til kompliceret (Ledger er død).

Men The Scarecrow fik også en lille comeback i The Dark Knight, fordi han er en grundsten i Batman Begins. Og ligeledes var Jokeren dét i The Dark Knight. Så jeg vil tro vi får ham at se igen, men det kommer nok til at fylde meget at han skulle finde sin vej ud af fængsel igen, og lege rundt. Så han kommer nok ikke med. Men han var jo så fremtræden i The Dark Knight. Så måske. Men Ledger er jo død, og alle børnene begynder nok bare at råbe og skrige over 'OMG Ledger var SÅÅ meget bedre!!!'. Så måske er det nok bedst at holde ham i fængslet. Eller ikke.

Måske.
Gravatar

#6 filmz-Utyske 13 år siden

Som jeg har argumenteret før, synes jeg godt at man kan smide Joker ind i en lille rolle, ligesom man gjorde med Scarecrow i TDK, bare for at binde filmene sammen og evt. bruge ham til at introducere en nye skurk: Harley Quinn.

Jeg er ret sikker på at andre kan spille rollen, men lur mig om at man ikke går langt udenom det, af frygt for de mange fanboys der skråsikkert påstår at ingen i verden, universet og whatnot kan erstatte Ledger nogensinde.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 Michael2t 13 år siden

Find nogle nye skurke. På den måde forbliver TDK noget specielt og ikke til en flagermus blandt mange. Kan i øvrigt heller ikke forstå, hvorfor de trak Scarecrow med i TDK. Der var jo ingen mening i det. Han brugte jo knap nok gassen! Det kunne lige så godt have været en almindelig forbryder. Jeg syntes det var et kikset stunt, der fik mig til at hade filmen i begyndelsen. Jeg skød mig godt nok også selv i foden, som straf for mine hedenske tanker, da jeg havde set HELE den FANTASTISKE film.
Gravatar

#8 enfilmnørd 13 år siden

Ja, hvis man finder den rette, men lader ham træde lidt i baggrunden. Jeg syntes det ville være fedt, hvis man fokuserede på batmans flugt fra politiet, og jagt på mindre skurke. Dette kan så lede politiet, og batmans opmærksomhed væk fra Jokeren, der jo nok sidder i Arkham sindsygehospital. Her ville det så være fedt, at se Nolans take på historien om Harley Quin. To historier, der så kunne smelte sammen til én.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#9 Geekalot 13 år siden

Vilde gerne se mere Aaron Eckhart som Two-face også de bygger en go historie op omkring den character, var for lidt man rigtig så til ham i de gamle batman film og her har de en gomåde at få ham kørt ordentlig in i Batman 3, gider ikke mere pinvin eller freeze, gerne nogle "nye" skurke
Gravatar

#10 MOVIE1000 13 år siden

jeg stemte Ser helst en anden skurk, men jeg haltede lidt til Hvis de fidner den rigtige skuespiller, jokeren må gerne være, men kan de ikke gøre det indirekte, så man kun hører om ham eller ser nogle fotos, hvor han sidder i Arkham.

Jeg ville elske hvis de tog The Clock king eller den gale hattemager
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: