• Trailere
    40%
  • Om jeg kan lide instruktørens andre film
    14%
  • Anmeldelser
    13%
  • Hvilke skuespillere, der er med
    11%
  • Omtale på nettet
    10%
  • Andet
    6%
  • Venners reaktioner på filmen
    6%
  • Omtale på tv
    0%

Stemmer i alt: 2320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 keitel 14 år siden

#40 Ved godt at gysere ikke ligger så godt i svinget, men synes stadigvæk de fleste nyere er ret ringe, især når vi snakker slasher film.
Gravatar

#42 RasmusFL 14 år siden

Hvis jeg elsker instruktørens øvrige film, så er der ingen tvivl om at filmen skal ses
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 14 år siden

En kombination af mange ting... men hvis jeg er glad for instruktøren, vil jeg naturligvis gerne se hans/hendes nye film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 Bobby Singer 14 år siden

Andet: Stjernernes placering på nattehimlen.
Idjit
Gravatar

#45 Aarhusianer 14 år siden

Jeg bliver "tændt" af trailerene, men har filmene ikke fået mindst karakter 6.0 på IMDb, er sandsynligheden for at jeg ser den meget lille.
Gravatar

#46 Balrog-of-doom 14 år siden

#45 Så det vil sige at hvis hvis en film du ser meget frem til får under 6.0 på imdb, så er du ret sikker på du ikk vil se den ?

hvorfor lige 6.0 ? Og hvorfor i det hele taget lade sig påvirke af imdb ? Det er jo bare gennemsnittet for hvad mængden mener.. Kunne være en gir den 2 og du måske 10 ? Ville du lade dig snyde for en måske fed filmoplevelse pga en rating på en hjemmeside ?
"Why So serious??"
Gravatar

#47 Aarhusianer 14 år siden

#46 Nu skrev jeg jo at der var meget lille sandsynlighed for det, ikke at det var umuligt. Jeg kan helt sikkert godt se film der har fået under 6.0 men så skal jeg godt nok have "hypet" den for mig selv, og det er bare min erfaring at 6.0 er en realistisk skillelinje, og så er sandsynligheden for at jeg vil se den til ende også ret stor.

Ja, IMDb giver gennemsnittet af mængden, MEN også lidt mere end det. Jeg mener man med rimelighed kan antage, at hvis man f.eks tager en Sci-Fi film, så er sandsynligheden for at en relativt stor del af dem som har set filmen også er Sci-Fi-fans også ret stor, hvilket alt andet lige også vil have en relativt stor indflydelse på karakteren. Det samme burde også gøre sig gældende for andre genrer. -Det er i al fald min teori :)
Gravatar

#48 elwood 14 år siden

My Magic 8-Ball
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 filmz-Narniabæver 14 år siden

Også trailere.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#50 filmz-Sichlau 14 år siden

En kombination. Visse instruktører er selsagte når det kommer til valget af film. Andre gange er det skuespillere. Hype omkring 'ukendte' film såsom District 9 (inden den kom i biograferne) gjorde filmen interessant, og til sidste trailere også. Trailere 'burde' være en god indikator for om filmen har en hvis interesse, dette kan selsagt lede til ydereligere info og anmeldelser rundt omkring på nettet.

Skriv ny kommentar: