• Trailere
    40%
  • Om jeg kan lide instruktørens andre film
    14%
  • Anmeldelser
    13%
  • Hvilke skuespillere, der er med
    11%
  • Omtale på nettet
    10%
  • Andet
    6%
  • Venners reaktioner på filmen
    6%
  • Omtale på tv
    0%

Stemmer i alt: 2320

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 thomas040 14 år siden

Hvad er omtale på tv?
Failure is a zero out.
Gravatar

#12 Twister 14 år siden

Igen en blanding af de forskellige valgmuligheder. Hvis jeg skal vælge det der vægter mest er det nok instruktøren.

#11
Troldspejlet WOHOOOO
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#13 Åkepool 14 år siden

Valgte Instruktøren, men det kan i mange tilfælde ligeså godt være en af de andre muligheder, da det i enkelte tilfælde kan være en bestemt skuespiller(inde) og i andre, at traileren river benene væk under mig (der er man blevet skuffet et par gange).

Og så vægter det også hvis en stor del herinde taler pænt om en film. Sidste gang var fornylig, da jeg købte og så "Oldboy" efter megen omtale her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 filmz-ab 14 år siden

Når der på plakaten står: Directed by Owe Boll
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#15 filmz-ab 14 år siden

Det er selvfølgelig en blanding af det hele. Gode anmeldelser er altid fristende, og personlige instruktører har man som regel høje forventninger til. Nogle gange går jeg så imod de principper, og blot tager chancen. Man kan ikke altid holde sig til det "sikre". Når det drejer sig om action film, lidt a la Rambo, som får hug i pressen (det ved man jo næsten på forhånd, kun IMDBs brugere har forstået hvad det går ud på :-)) så forholder jeg mig sq ikke til forudsigelige anmeldelser og omtale.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#16 BN 14 år siden

mr gaijin (5) skrev:
Jeg kan godt lide Ridley Scott, men "A Good Year" og "G.I. Jane" lader til at være noget bras.


'A Good Year' er såmænd en ganske udmærket film, hvis man ser den med følgende i tanke:

- Glem alt om Ridley Scott's storfilm, men forvent en lille, meget afslappet, romantisk sag. (Der er ikke tale om en komedie, men lidt humor er der dog med.)

- Det er en ret traditionel historie, hvor det mest dramatiske består i nogle småskænderier/diskussioner mellem forskellige personer.

- Det er som at se Ridley Scott holde frikvarter eller siesta.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 filmz-ab 14 år siden

#16

hehe jamen du giver jo manden særbehandling :-) Jeg gav den 3/6 i sin tid, men den sku nok ha' fået 2. Den er altså ikke god :-) Scott eller ej.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#18 MuManden 14 år siden

Som så mange andre herinde er det en kombination af flere ting.
Jeg satte dog kryds ved "Hvilke skuespillere, der er med", men det kunne ligeså vel have været "Anmeldelser" eller "Om jeg kan lide instruktørens andre film".
Trailer er det dog ikke, da jeg prøver at undgå dem, er dog lidt svært i biffen...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#19 BN 14 år siden

a@babo (17) skrev:
#16

hehe jamen du giver jo manden særbehandling :-) Jeg gav den 3/6 i sin tid, men den sku nok ha' fået 2. Den er altså ikke god :-) Scott eller ej.


Nej, jeg giver ham ikke særbehandling. Hvis han laver en film jeg ikke kan lide, så kan der stå 'Ridley Scott' nok så mange steder - det hjælper ikke en dyt. Mit kriterium for at føje en film til min samling, er at jeg giver den mindst 4 stjerner.

Her har du min bedømmelse af de Ridley Scott-film, jeg har set:

American Gangster - 3/6
A Good Year - 4/6
Kingdom of Heaven - Director's Cut - 6/6
Matchstick Men - 3/6
Black Hawk Down - 3½/6
Gladiator - 6/6
White Squall - 3/6
1492 - Conquest of Paradise - 4/6
Thelma & Louise - 3/6
Someone to Watch Over Me - 3/6
Blade Runner - 6/6
Alien - 5/6

Jeg kan godt lide engang imellem at se stille og rolige film, der bare er fuldstændig tilbagelænede i stilen, og det er derfor 'A Good Year' efter to gennemsyn er landet på 4 stjerner.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 BN 14 år siden

For mig er det en kombination af de nævnte faktorer.

Jeg har forlængst fundet ud af, at det med at jeg måske kan lide instruktørens andre film, ikke er nogen garanti for, at hans nye film er god, så derfor tager jeg efter omtale på nettet, trailers og anmeldelser, samt - nu og da - venners reaktioner på filmen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: