• Christian Bale
    79%
  • Michael Keaton
    15%
  • Adam West
    4%
  • Val Kilmer
    1%
  • George Clooney
    1%

Stemmer i alt: 1535

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg tror også jeg er på Keaton, men Bale var sgu også glimrende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 MadMartigan 11 år siden

Ispep (3) skrev:
Bale. Efterfulgt af Keaton.

what he said
I'm your huckleberry...
Gravatar

#13 Alex- 11 år siden

Well jeg er meget utilfreds med valget af Ben Affleck, men synes generelt at de tidligere har været dårlige, så han kan egentlig godt gå hen og blive den bedste, who knows. Men stemmer på Michael Keaton, kan simpelthen ikke sætte finger på noget som helst Bale gjorde rigtigt i den nye trilogi.
Gravatar

#14 BN 11 år siden

AlexMilo (13) skrev:
kan simpelthen ikke sætte finger på noget som helst Bale gjorde rigtigt i den nye trilogi.

Overdrivelse fremmer forståelsen (af éns synspunkt), I guess. ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

AlexMilo (13) skrev:
Well jeg er meget utilfreds med valget af Ben Affleck, men synes generelt at de tidligere har været dårlige, så han kan egentlig godt gå hen og blive den bedste, who knows. Men stemmer på Michael Keaton, kan simpelthen ikke sætte finger på noget som helst Bale gjorde rigtigt i den nye trilogi.

Der er du nok en del af en delmængde af en delmængde af en delmængde... :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#16 Alex- 11 år siden

BN (14) skrev:
Overdrivelse fremmer forståelsen (af éns synspunkt), I guess. ;-)

Ej men som stor fan af bla. the animated series synes jeg bare overhovedet ikke at Bale passer som Bruce Wayne, ej heller nogen af de andre. Batman bør være større, og ikke kun af bygning.
Gravatar

#17 Big Daddy 11 år siden

Adam West:) What Bruno said:-D
Os, De Konforme
Gravatar

#18 the_paki_don 11 år siden

Bale bragte en følelsesmæssig tone, som resonerede rigtig godt med mig.

Og Bales intelligens som skuespiller matchede rigtig meget mine tanker om det dobbeltspil, som Bruce Wayne skal igennem, når han går rundt og ter sig som en forkælet playboy, når han i virkeligheden ikke gider alt det polemik og bare vil redde sin elskede by.

Det var netop tanken om, at hele konceptet med en mand i en stor flagermusedragt var essentielt latterlig og at man med den tanke som udgangspunkt siger "Jamen, så springer vi sgu ud i det og tager nogle chancer!". Det vil altid være stemmen, som vil blive hevet frem som eksempel, men jeg mener ikke, at man kan klandre Bale for stemmen, da det ikke var prøvet før og det i tegneserierne bliver pointeret, at han har ændret sin stemme, når han har kostumet på.

At Conroy så ikke ændrer sin stemme, kunne man sagtens argumentere for sløset arbejde fra hans side af. Men han burde ikke trækkes ind i denne diskussion (men gør det kun, fordi jeg nævner stemme skuespillet).

Så med Bales fysiske fremtoning og evne til at vise fysisk råstyrke og dedikation til træning, som viser et fokuseret sind, som Batman jo har, så kan jeg kun grine af en kommentar, som den AlexMilo kommer med.

Batman er dedikationen til en ide om at være det ypperste menneske og den dedikation til karakteren har kun ÉN skuespiller oprigtigt givet Batman og det er Christian Bale. Han er målestoksenheden for, hvordan fremtidige Batman skal sammenlignes med. Ingen andre.
Gravatar

#19 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden

the_paki_don (18) skrev:
At Conroy så ikke ændrer sin stemme

Men det er jo ikke rigtigt. Conroy ændrer netop sin stemme OG var den første af Batman-skuespillerne, der gjorde det.
Gravatar

#20 the_paki_don 11 år siden

Gør han det? Det har ikke forekommet mig, at han gør det... Har indrømmet ikke set Batman tegnefilmene i lang tid. :)

Skriv ny kommentar: