-
Christian Bale79%
-
Michael Keaton15%
-
Adam West4%
-
Val Kilmer1%
-
George Clooney1%
Stemmer i alt: 1535
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden
Jep, prøv evt. at lytte til Kevin Smiths podcast, "Fat Man on Batman". I afsnit 11 har han Kevin Conroy på besøg og der giver ham nogle eksempler på det med stemmen, hvis jeg ikke husker helt galt: http://smodcast.com/episodes/kevin-conroy-batman-h...
#22 inflector 11 år siden
#23 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden
Helt enig. Jeg er især vild med afsnittene med Grant Morrison, selvom det kan være lidt svært at forstå hans skotske accent til at starte med.
#24 the_paki_don 11 år siden
#25 BN 11 år siden
Godt skrevet vedrørende Bale! Er fuldstændig enig i dine forskellige betragtninger.
#26 Alex- 11 år siden
Be my guest, men Bales dedikation til karakteren er da ikke ensbetydende med at han er den korrekte skuespiller til rollen. Jeg ville nødigt se hvad der ville ske med filmverdenen hvis det kun var ens sind der afgjorde en rolle..
Fred være med at du holder af Christian Bale, det kan jeg bare ikke. Det kan jeg vel også grine lidt af..
#27 inflector 11 år siden
#28 Lord Beef Jerky 11 år siden
#29 BN 11 år siden
Siger the_paki_don, at det KUN handler om Bales dedikation?
Nej, han fremhæver følgende styrker ved Bale:
Det er således ikke kun én ting, men flere ting, der ifølge the_paki_don (som jeg er 100 pct. enig med her) gør Bale til den hidtil bedste Batman.
#30 Batsy 11 år siden
Vil gætte på den hæse stemme, at han ikke var særlig detektiv i filmene! Som er mange af de ankepunkter mange nolan haters, og bare dem som ikke kunne lide Bale som batman. Siger dog ikke Alexmilo er en hater, skal der lige understreges, men det er sådan set generelt det der bliver rakket ned på.