• Christian Bale
    79%
  • Michael Keaton
    15%
  • Adam West
    4%
  • Val Kilmer
    1%
  • George Clooney
    1%

Stemmer i alt: 1535

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden

the_paki_don (20) skrev:

Gør han det? Det har ikke forekommet mig, at han gør det... Har indrømmet ikke set Batman tegnefilmene i lang tid. :)

Jep, prøv evt. at lytte til Kevin Smiths podcast, "Fat Man on Batman". I afsnit 11 har han Kevin Conroy på besøg og der giver ham nogle eksempler på det med stemmen, hvis jeg ikke husker helt galt: http://smodcast.com/episodes/kevin-conroy-batman-h...
Gravatar

#22 inflector 11 år siden

#21 det mener jo også at han gav eksempler på. Forøvrigt så er de fleste af Fatman on Batman ganske gode og enkelte er fremragende.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#23 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden

inflector (22) skrev:
#21 det mener jo også at han gav eksempler på. Forøvrigt så er de fleste af Fatman on Batman ganske gode og enkelte er fremragende.

Helt enig. Jeg er især vild med afsnittene med Grant Morrison, selvom det kan være lidt svært at forstå hans skotske accent til at starte med.
Gravatar

#24 the_paki_don 11 år siden

Okay, fedt, der er en forskel. Ignorer mit første indlægs kommentar om Conroy og især hans sløsethed. :)
Gravatar

#25 BN 11 år siden

#18:

Godt skrevet vedrørende Bale! Er fuldstændig enig i dine forskellige betragtninger.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#26 Alex- 11 år siden

the_paki_don (18) skrev:
Så med Bales fysiske fremtoning og evne til at vise fysisk råstyrke og dedikation til træning, som viser et fokuseret sind, som Batman jo har, så kan jeg kun grine af en kommentar, som den AlexMilo kommer med..

Be my guest, men Bales dedikation til karakteren er da ikke ensbetydende med at han er den korrekte skuespiller til rollen. Jeg ville nødigt se hvad der ville ske med filmverdenen hvis det kun var ens sind der afgjorde en rolle..
Fred være med at du holder af Christian Bale, det kan jeg bare ikke. Det kan jeg vel også grine lidt af..
Gravatar

#27 inflector 11 år siden

#23 ja han er godt nok en underholdende fyr. Nogle rimeligt syrede betragtninger og oplevelser den mand har har haft, men ja man skal lige koncentrere sig lidt, for det er godt nok en tyk skotsk accent han har.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 11 år siden

#26 kan du muligvis præcisere, hvad du mener, at Bale gjorde så forkert?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 BN 11 år siden

AlexMilo (26) skrev:
Be my guest, men Bales dedikation til karakteren er da ikke ensbetydende med at han er den korrekte skuespiller til rollen.

Siger the_paki_don, at det KUN handler om Bales dedikation?

Nej, han fremhæver følgende styrker ved Bale:

the_paki_don (18) skrev:
Bale bragte en følelsesmæssig tone, som resonerede rigtig godt med mig.

the_paki_don (18) skrev:
Bales intelligens som skuespiller matchede rigtig meget mine tanker om det dobbeltspil, som Bruce Wayne skal igennem

the_paki_don (18) skrev:
Bales fysiske fremtoning og evne til at vise fysisk råstyrke

Det er således ikke kun én ting, men flere ting, der ifølge the_paki_don (som jeg er 100 pct. enig med her) gør Bale til den hidtil bedste Batman.

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#30 Batsy 11 år siden

Lord Beef Jerky (28) skrev:
#26 kan du muligvis præcisere, hvad du mener, at Bale gjorde så forkert?

Vil gætte på den hæse stemme, at han ikke var særlig detektiv i filmene! Som er mange af de ankepunkter mange nolan haters, og bare dem som ikke kunne lide Bale som batman. Siger dog ikke Alexmilo er en hater, skal der lige understreges, men det er sådan set generelt det der bliver rakket ned på.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: