• Christian Bale
    79%
  • Michael Keaton
    15%
  • Adam West
    4%
  • Val Kilmer
    1%
  • George Clooney
    1%

Stemmer i alt: 1535

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Det er ikke nu, jeg skal slå på tromme for mig guilty pleasure Batman & Robin - incl batnipples?
Doctor Last Warning
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden

Jeg har stemt Adam West!

Er de andre skuespillere bedre til deres fag? Jep, man kan måske endda argumentere for, at næsten alle har været med i bedre film, men er der nogen af dem, der vil blive betragtet som Batman små 50 år efter de har spillet rollen? Ganske sikkert ikke, fordi de er gået videre til andre roller.

Adam West byggede sin karriere på at spille Batman, på godt og ondt, hvilket ikke gav ham ordenlige roller i mange år, men pga. tegneserietegnere og -forfattere, som er vokset op med netop hans serie og det var deres "gateway drug" til tegneserier, har både han og serien fundet sin plads i historien og fået respekt.

Så man kan mene om serien hvad man vil, men jeg vil argumentere for, at West er den der har gjort det bedst, indenfor de rammer han arbejdede i.
Gravatar

#3 Ispep 11 år siden

Bale. Efterfulgt af Keaton.
Gravatar

#4 Kruse 11 år siden

Jeg stemte på Ben Affleck.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Riqon 11 år siden

"Batman Forever" er en rådden film, men syntes faktisk Val Kilmer var et godt valg til rollen. Christian Bale var fin i Batman Begins, men i de efterfølgende film oplevede jeg ham som ret intetsigende, og han mistede da helt troværdigheden, da han skulle spille "gammel" i 3'eren. Michael Keaton husker jeg dårligt nok, ham var da vist udmærket. Adam West, are you kidding me?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 Riqon 11 år siden

Åh ja, og George Clooney ... det var bare underligt.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

#4, haha, sådan! :-)

Keaton!
War. War never changes.
Gravatar

#8 Mikkel Abel 11 år siden

Clooney. Han havde både nipples og et bat-card!!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#9 BN 11 år siden

Keaton var den perfekte, uovertrufne Batman!

D.v.s. indtil Bale kom og overskyggede ham totalt.

Så min stemme er gået til den eneste Batman-skuespiller, der nogensinde både har rørt mig følelsesmæssigt og givet mig gåsehud med sætningen "I'm Batman." og sandelig stik imod al forventning også, da han genopstod som den mørke ridder i "The Dark Knight Rises".

Here it is:

Er du så færdig hvor er det øjeblik magisk, og så med det der tema af Hans Zimmer!! (Jeg har i øvrigt bemærket, at man ikke hører dette tema gentaget i resten af trilogien, ihvertfald ikke i den her udgave - kun som et sørgmodigt kornummer i "Rises".)

http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#10 qel-droma 11 år siden

Hmm... Tough choice. But I'm gonna go with Keaton.

Are you not entertained!?!

Skriv ny kommentar: