-
Christian Bale79%
-
Michael Keaton15%
-
Adam West4%
-
Val Kilmer1%
-
George Clooney1%
Stemmer i alt: 1535
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#2 Slettet Bruger [2717830895] 11 år siden
Er de andre skuespillere bedre til deres fag? Jep, man kan måske endda argumentere for, at næsten alle har været med i bedre film, men er der nogen af dem, der vil blive betragtet som Batman små 50 år efter de har spillet rollen? Ganske sikkert ikke, fordi de er gået videre til andre roller.
Adam West byggede sin karriere på at spille Batman, på godt og ondt, hvilket ikke gav ham ordenlige roller i mange år, men pga. tegneserietegnere og -forfattere, som er vokset op med netop hans serie og det var deres "gateway drug" til tegneserier, har både han og serien fundet sin plads i historien og fået respekt.
Så man kan mene om serien hvad man vil, men jeg vil argumentere for, at West er den der har gjort det bedst, indenfor de rammer han arbejdede i.
#3 Ispep 11 år siden
#4 Kruse 11 år siden
#5 Riqon 11 år siden
#6 Riqon 11 år siden
#7 The Insider 11 år siden
Keaton!
#8 Mikkel Abel 11 år siden
#9 BN 11 år siden
D.v.s. indtil Bale kom og overskyggede ham totalt.
Så min stemme er gået til den eneste Batman-skuespiller, der nogensinde både har rørt mig følelsesmæssigt og givet mig gåsehud med sætningen "I'm Batman." og sandelig stik imod al forventning også, da han genopstod som den mørke ridder i "The Dark Knight Rises".
Here it is:
Er du så færdig hvor er det øjeblik magisk, og så med det der tema af Hans Zimmer!! (Jeg har i øvrigt bemærket, at man ikke hører dette tema gentaget i resten af trilogien, ihvertfald ikke i den her udgave - kun som et sørgmodigt kornummer i "Rises".)
#10 qel-droma 11 år siden