• Rivaldo
    39%
  • Van Damme
    30%
  • Steven Seagal
    22%
  • Andre
    6%
  • Keanu Reeves
    3%

Stemmer i alt: 558

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 commy 22 år siden

Lidt skræmmende at Keanu Reeves ikke har fået en eneste stemme endnu... I can carry nearly eighty gigs of data in my head.
Gravatar

#22 filmz-vassago 22 år siden

I know kungfu...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#23 filmz-The-Real-1 22 år siden

Nå PlattFuss, så læs her:
http://www.filmz.dk/forum-item.php?id=742 - #19.
... jeg citere: "glæder mig til at det(VM) er fertigt og .dk er blevet tæsket i gulvet"

Så kan vi andre med interresse i fodbold godt blive lidt irriterede, specielt når Danmark fører deres gruppe og har en STOR chance for at gå videre.
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#24 filmz-Kedde 22 år siden

#23: Nej, nej, nej... Ikke irriterede. Vi bliver bare endnu mere opsat på, at Danmark går videre, så vi kan grine af alle dem, der ikke levnede os en chance.

"Vi er DAAAAANMAARKS drenge... "
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#25 azathoth 22 år siden

Hmm, jeg tror at Keanu Reeves i nørders øjne aldrig nogensinde vil blive betegnet som en dårlig skuespiller... alle de dårlige præstationer han har ydet, er visket væk af én præstation en én bestemt film: The Matrix!!! ;)

... og så er han altså LÆNGDER bedre end både Van Damme og Seagal... TILSAMMEN!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#26 DarkLight 22 år siden

Så dårlig synes jeg nu heller ikke Keanu er. Jeg kan ikke se den er noget galt med hans optræden i :
- My Own Private Idahoe
- Feeling Minesota
- Johnney Mnenomic
- Speed (ikke fremragende, men heller ikke dårlig, som en kold pizza =)
- The Matrix

Jeg har ikke rigtig forstået hvorfor han har et rygte som en dårlig skuespiller...lad mig høre ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#27 filmz-vassago 22 år siden

Det er fordi at han er så monoton - han har kun 2 ansigts udtryk. Han snakker altid på samme kedelige måde.

Jeg synes ikke at de film du nævner er dårlige, men det er takket være nogle gode instruktører og historier.

Syntes "Speed" var god for et par år siden, men hvis jeg ser den nu er jeg ved at flække af grin, det samme gælder "Johnny Mnemonic".
Gravatar

#28 filmz-The-Real-1 22 år siden

Til #24: Så er Zidane desværre blevet meldt klar!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#29 filmz-vassago 22 år siden

Vi bli'r nød til at sende et tæskehold derned og gøre ham ukampdygtig igen ;)

Det gør nok ikke så meget, de får klø alligevel. Hvis Zidane viser samme "klasse" som Figo gjorde, bli'r han bare til grin. Synes at mange af de store stjerner har skuffet lidt, ihvertfald de engelske, portugesiske og franske spillere. De eneste som har har vist verdensmester form er da Brasilien, de kagede rundt i det hele sidste sæson, men nu må man sige at de er tilbage i topform.
Gravatar

#30 filmz-Kedde 22 år siden

Og dog, Vassago. Synes deres sidste optræden mod Kina var lidt flov... De burde holde mere kontinuitet i deres spil, og ikke slippe taget i perioder som de gjorde.

Det der, efter min mening, karakteriserer et rigtigt vinderhold, er at de holder et flydende spil i samme høje klasse hele tiden. Og ikke kun når de kommer under pres.
De har for mange løse afleveringer, dårlige pasninger, og mangel på konsekvens.

Det skal ikke lyde, som om de skal nedgøres helt, de er stadig et af de bedste hold efter min mening. Synes bare ikke de er en helt så værdig kandidat denne gang, som vi har set dem være før.

Dog væsentligt bedre en et delvist afdanket, fransk hold der spiller som en skygge af sig selv, uden den kombination af graciøsitet og råstyrke vi så i den sidste slutrunde i 1998.

Desværre må jeg nok sige, at som turneringen skrider frem, bliver jeg mere og mere sikker på, at det bliver en outsider der løber med titlen, og ikke af mine tre favoritter Italien, Argentina eller Brasilien.

Men lad os nu se, fodbolden er jo som bekendt rund, og alt kan ske.

( kunne være man skulle have sat en hund eller to på Senegal...)

;)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)

Skriv ny kommentar: