• Inception
    40%
  • The Social Network
    20%
  • Black Swan
    18%
  • Kongens store tale
    7%
  • Toy Story 3
    6%
  • True Grit
    3%
  • 127 Hours
    3%
  • The Fighter
    2%
  • Winter's Bone
    2%
  • The Kids Are All Right
    0%

Stemmer i alt: 2637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Wangsgaard 13 år siden

Stemte på The Social Network men tror den er i skap forfulgt af The King Speach. Af de nomineret har jeg kun set Inception, The Social Network og Toy Story 3 og indtil videre er. Social Network favorit men der er en del som skal hentes inden den 27 :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#22 Åkepool 13 år siden

Thomas E. Nielsen (20) skrev:
Er der nogen der ved hvilken kanal der viser showet i år?

Havde egentlig regnet med at TV2 Film viser det, men hørte/læste igår at det bliver sendt på TV2.

Jeg stemte på "The Kings Speech", men jeg har so far kun set 2 af de 10 nominerede og af dem synes jeg at "The Social network" er bedre end "Inception".

Virker som om at ca. 32% har stemt på hvad de håber og ikke som spørgsmålet går på, hvad de tror. For man kan da ikke seriøst tro på, at "Inception" vinder for bedste film?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#23 Wangsgaard 13 år siden

Jeg læste at tv2 film vil sende det som de plejer. Ser det selv i imperial, da jeg ikke har tv2 film og det er meget hyggeligt
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#24 Åkepool 13 år siden

Wangsgaard (23) skrev:
Jeg læste at tv2 film vil sende det som de plejer. Ser det selv i imperial, da jeg ikke har tv2 film og det er meget hyggeligt

Jeg regnede også med at det var en fejl, at de skrev/sagde TV2.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 Mr. Chriss 13 år siden

Tror at The Social Network vinder, men håber Black Swan.
Gravatar

#26 Skeloboy 13 år siden

BN (16) skrev:
Men et eller andet siger mig, at stemningen er imod den - så Oscar-komitéen har den nok kun med for at gøre det spændende.

Det er jo en afstemning, så de kan ikke bare vælge at tage film med.

Stemte The King's Speech, men det var egentlig en fejl :), ville have stemt The Social Network.

Som Thomsen siger, så er de mange stemmer til Inception nok ønsketænkning.

Personligt håber jeg på Winter's Bone eller Black Swan, men ved godt det ikke sker :)
Gravatar

#27 Bruce 13 år siden

BN (16) skrev:
Men et eller andet siger mig, at stemningen er imod den - så Oscar-komitéen har den nok kun med for at gøre det spændende.

Eller også ... shame on me / blasfemi... er den blot ved at falde til ro på dens naturlige stade :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#28 Hive 13 år siden

Jeg har kun set 5 af filmene pt.: Inception, Toy Story 3, The Black Swan, 127 Hours og The Social Network. Og af disse tror jeg Social Network står bedst, og jeg vil bestemt også finde det fuldt fortjent hvis den vinder. Det er en fremragende film af en fremragende instruktør som også indeholder imponerende skuespil, især fra Jesse Eisenberg.

Men skal også have set True Grit og The King's Speech snarest muligt, da jeg har store forventninger til disse. De 3 sidste nominerede ved jeg ikke om jeg gider se. Men synes generelt det er et yderst fornuftigt felt vi ser i år.
Gravatar

#29 stoffer 13 år siden

Jeg gik rogue og stemte på hvilken film jeg håber vinder og det er Winter's Bone. Inception er en flot actionfilm, men ikke i nærheden af Nolans bedste historiemæssigt. Hovedet på blokken kunne jeg godt forestille mig den gik til The Social Network, men jeg synes at Winter's Bone er en bedre film og fortjener en oscar. Men som Skeloboy er jeg ret sikker på at det ikke sker.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#30 Troels 13 år siden

håber det bliver fighter! den var genial.

Skriv ny kommentar: