• Inception
    40%
  • The Social Network
    20%
  • Black Swan
    18%
  • Kongens store tale
    7%
  • Toy Story 3
    6%
  • True Grit
    3%
  • 127 Hours
    3%
  • The Fighter
    2%
  • Winter's Bone
    2%
  • The Kids Are All Right
    0%

Stemmer i alt: 2637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Giggity♥ 13 år siden

Min stemme gik til Inception, men jeg vil tro, at The Social Network har en bedre chance. Dog har jeg kun selv set Inception, men jeg har hørt, at The Social Network har fået stor ros ;-)
Gravatar

#42 Kruse 13 år siden

#41: Men hvorfor stemmer du på Inception, hvis du tror at The Social Network har en bedre chance. Poll-spørgsmålet hedder "tror du vinder?" og ikke "Håber du vinder?".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43 Twister 13 år siden

Kruse (42) skrev:
#41: Men hvorfor stemmer du på Inception, hvis du tror at The Social Network har en bedre chance. Poll-spørgsmålet hedder "tror du vinder?" og ikke "Håber du vinder?".

meget eftertænksomt ;D
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#44 Daniel 13 år siden

Twister (36) skrev:
Jeg har indtil videre fået set 5 ud af de 10 film. Jeg håber personligt at Black Swan vinder, men tror nu på at det bliver The Social Network.

Helt enig.
Gravatar

#45 Lord Beef Jerky 13 år siden

Tænk at der er så mange, der tror Inception vinder... jeg tror på The Social Network, men håber på Black Swan indtil videre. Jeg skal dog nok få set dem alle inden selve showet. Her er hvad jeg synes om dem, jeg har set indtil videre:

Inception - 4/6
The Social Network - 5/6
Black Swan - 6/6
Winter's Bone - 5/6
The Kids Are All Right - 4/6

Allerede et langt stærkere Oscarår i forhold til sidste år for mit vedkommende =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#46 Twister 13 år siden

Hvis jeg skal rate de forskellige film ender det nok således:

1. Black Swan 6/6
2. Inception 5/6
3. 127 Hours 5/6
4. The Social Network 4/6
5. Toy Story 3 4/6
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#47 Lord Beef Jerky 13 år siden

Med så mange tilhængere af Inception og Black Swan, skal vi nok ikke helt udelukke dem som mulige vindere i år.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#48 Skeloboy 13 år siden

#47 - fordi et par brugere på filmz kan lide dem, så betyder det jo ingenting. The Social Network har vundet langt det meste indtil videre jo, og derfor er det en stor overraskelse, hvis den ikke vinder for bedste film
Gravatar

#49 Bruce 13 år siden

Ebert har på fornemmelsen, at True Grit kan overraske.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#50 Wangsgaard 13 år siden

Twister (40) skrev:
Wangsgaard (39) skrev:
Twister (37) skrev:
Imperial reklamerer da ikke med Oscar night i år såvit jeg kan se ud fra kino.dk????

Det samme er tilfældet med BioCity og CinemaxX her i Århus. Der er heller ikke reklamer for oscar night :( er der nogen der ved om det er fordi de først begynder at reklamere for OscarNight i februar eller om arrangementerne virkelig er aflyst i år??

Jeg tvivler på det er aflyst, da det i Imperial har været en succes de sidste par år og der er altid udsolgt. De plejer ikke at reklamere for det før billetsalget starter og så skal man være hurtig. Det kommer nok i starten af næste måned.

Jeg har lige ringet til biografen (BioCity Århus) Åbenbart er salget i gang men det kommer ikke op på siden før noget tid senere (totalt braindead, I Know). Jeg vil derfor på det kraftigste anbefale dig at du skynder dig at ringe og få styr på dine billetter nu, så du ikke ender med sorteper og slet ikke kan få billet.

Har lige bestil billetter og salget var startet, synes det er mærkeligt at man ikke kan bestille dem på nettet. En anden ting som undre mig at han sagde at oscar uddelingen var gratis men at forepremieren på SuperClásico lå inden Oscar uddelingen og kostede 125 kr. Det plejer da altid at være en Oscar film og ikke noget man kan fravælge
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: