• Inception
    40%
  • The Social Network
    20%
  • Black Swan
    18%
  • Kongens store tale
    7%
  • Toy Story 3
    6%
  • True Grit
    3%
  • 127 Hours
    3%
  • The Fighter
    2%
  • Winter's Bone
    2%
  • The Kids Are All Right
    0%

Stemmer i alt: 2637

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Bobby Singer 13 år siden

#30 Men det er den ikke mere eller hvad? ;)
Idjit
Gravatar

#32 fatcat 13 år siden

Tror Social Network vinder, men håber det i den grad ikke. Så hellere Inception eller Black Swan
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#33 elwood 13 år siden

TSN
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 Ericmase 13 år siden

Inception!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#35 DemoMan 13 år siden

Jeg er ret sikker på at det bliver mellem The Kings Speech (Kongens Store Tale) og The Social Network (ikke at de nødvendigvis er de to der fortjener det mest, men det er dem der er højst sandsynlige efter min mening).
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#36 Twister 13 år siden

Jeg har indtil videre fået set 5 ud af de 10 film. Jeg håber personligt at Black Swan vinder, men tror nu på at det bliver The Social Network.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#37 Twister 13 år siden

Wangsgaard (23) skrev:
Jeg læste at tv2 film vil sende det som de plejer. Ser det selv i imperial, da jeg ikke har tv2 film og det er meget hyggeligt

Imperial reklamerer da ikke med Oscar night i år såvit jeg kan se ud fra kino.dk????

Det samme er tilfældet med BioCity og CinemaxX her i Århus. Der er heller ikke reklamer for oscar night :( er der nogen der ved om det er fordi de først begynder at reklamere for OscarNight i februar eller om arrangementerne virkelig er aflyst i år??
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#38 BN 13 år siden

36% og en førsteplads i pollen til 'Inception'? Jeg tror, at en del blander ønsketænkning sammen med realiteter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#39 Wangsgaard 13 år siden

Twister (37) skrev:
Imperial reklamerer da ikke med Oscar night i år såvit jeg kan se ud fra kino.dk????

Det samme er tilfældet med BioCity og CinemaxX her i Århus. Der er heller ikke reklamer for oscar night :( er der nogen der ved om det er fordi de først begynder at reklamere for OscarNight i februar eller om arrangementerne virkelig er aflyst i år??

Jeg tvivler på det er aflyst, da det i Imperial har været en succes de sidste par år og der er altid udsolgt. De plejer ikke at reklamere for det før billetsalget starter og så skal man være hurtig. Det kommer nok i starten af næste måned.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#40 Twister 13 år siden

Wangsgaard (39) skrev:
Twister (37) skrev:

Jeg tvivler på det er aflyst, da det i Imperial har været en succes de sidste par år og der er altid udsolgt. De plejer ikke at reklamere for det før billetsalget starter og så skal man være hurtig. Det kommer nok i starten af næste måned.

Jeg har lige ringet til biografen (BioCity Århus) Åbenbart er salget i gang men det kommer ikke op på siden før noget tid senere (totalt braindead, I Know). Jeg vil derfor på det kraftigste anbefale dig at du skynder dig at ringe og få styr på dine billetter nu, så du ikke ender med sorteper og slet ikke kan få billet.

Skriv ny kommentar: