• Hobbitten: Dragen Smaugs ødemark
    77%
  • Nymphomaniac
    10%
  • Prisoners
    4%
  • Anden film
    3%
  • Frost
    3%
  • The Secret Life of Walter Mitty
    3%

Stemmer i alt: 1385

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Ispep 10 år siden

Lord Beef Jerky (20) skrev:
udtale dig om film, der endnu ikke er udkommet

Ingen besidder sådanne evner, som BN :D

Men selvfølgelig skuffer Hobbitten 2+3 ikke. De er vel allerede kørt i stilling på en top 200 i top 10 - lige efter hinanden.
Gravatar

#22 BN 10 år siden

Lord Beef Jerky (20) skrev:
Haha BN, jeg elsker hvordan du kan udtale dig om film, der endnu ikke er udkommet ("PJs to trilogier")!

Du (og Ispep, hvis indlæg poppede op, mens jeg skrev dette) glemmer blot det væsentlige her:

Jeg har ikke sagt, at 'The Desolation of Smaug' ER en god, endsige fantastisk film. Den side af sagen forbliver en ren tillidssag indtil efter den 12. december, hvor jeg skal ind og se den i biografen.

Nej, jeg udtaler mig blot om MÅDEN PJ & Co. laver disse film på: stilen, stemningen o.s.v. Da de tre film i trilogien er optaget "back to back", og da 1'eren (ligesom det var tilfældet med 'Fellowship of the Ring') har lagt stilen, ved jeg hvordan disse film ville være - sådan rent grundlæggende. PJ & Co. følger jo det samme spor, som de har gjort siden 2001. Det er der vist ingen der er i tvivl om efter at have set den første film, de timer lange produktions-videodagbøger m.m., de mange interviews, de tre trailers o.s.v. Og ihvertfald må selv de, der IKKE kunne lide 'An Unexpected Journey' så godt eller slet ikke, indrømme, at ALTING uden undtagelse peger på, at den næste film kører videre i samme stil som den første (blot nok med mindre humor, fordi tingene tilspidses).

En skønne dag lærer I to nok at lade være med at lægge folk ord i munden. ... Nah, vent lidt ... det er nok for optimistisk. ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#23 Ispep 10 år siden

Vi eeeelsker at stopproppe dig med ord, BN :D

Men ja.....jo, naturligvis fortsætter Jackson i samme dur (hvilket stil skulle han ellers ty til?). Og så alligevel er det måske ikke heeelt den samme stil i og med Hobbitten er mere børnevenlig; mere pjattet, poleret og mindre "tung" end LOTR. Desværre også en hel del svagere, men den snak har vi haft et par gange eller 17, så vi er nok milevidt fra hinanden her, mig fra jorden og du fra mars, bare så du ved det ;)
Gravatar

#24 Åkepool 10 år siden

Prisoners.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 the_paki_don 10 år siden

That's my man, Åkepool... ;)
Gravatar

#26 Sweetiebellefan 10 år siden

Både Frost og Nymphomaniac.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#27 Collateral 10 år siden

Prisoners er middelmådig IMO. Halvkvalt moralitetsfortælling der fungerer nogenlunde som thriller og er velspillet, men som bliver noget kludder efterhånden som den udvikler sig.

Nymphomaniac bliver ikke i biografen, venter på den fulde udgave.

Og selv med de to in mente er Hobbitten den film jeg glæder mig allermest til! Jeg er absolut fanboy når det kommer til det univers.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#28 Fredag 10 år siden

Hobitten helt klart og også den eneste jeg egentlig direkte glæder mig til:)
Gravatar

#29 Aggeri 10 år siden

Nu har jeg set Prisoners, god film, så det må blive Hobitten
Gravatar

#30 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

BN (16) skrev:
Igen: PJ's to trilogier har alt det interessante med, især med hensyn til karaktertegningen og personernes indbyrdes relationer

Den ene er der kun udgivet 1/3 af? Du må have god kontakt til PJ :-O
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: