• Transformers: De faldnes hævn
    20%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    17%
  • Waterworld
    17%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    13%
  • Anden film
    8%
  • Spider-Man 3
    7%
  • Lady in the Water
    7%
  • Pearl Harbor
    5%
  • Fantastic Four
    3%
  • Batman & Robin
    2%
  • The Wicker Man (2006)
    1%

Stemmer i alt: 1465

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 moulder666 15 år siden

Som #11 skriver, må Blade Runner næsten tage prisen, men af de nævnte må det være "The Wicker Man", ikke fordi det er en god film, fordi det er faktisk en frygtelig film, men så frygtelig en film, at den faktisk fungerer skidegodt som en komedie.

Hmm - det kunne være, at man skulle tage den med i den kommende "Horrible Filmaften"!

Indtil videre er det kun In The Name of the King (A Dungeon Siege Tale) der er selvskrevet.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#22 vapor 15 år siden

mega shark vs. giant octopus
Gravatar

#23 Thomsen 15 år siden

#22 - Haha, godt bud! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#24 Skeloboy 15 år siden

#1 - helt enig

Hvordan er disse film udvalgt?
Gravatar

#25 LasseUk 15 år siden

Spider-Man 3 fra min side. På trods af et alt for omfattende plot med for mange skurke, og en temmelig kikset "dark-Peter-Parker" sekvens var der faktisk rigtig meget god underholdning at finde i den tredje Spider-Man film.

Finder det rimelig interessant at der faktisk er nogen der har stemt på Batman & Robin. Der kan man snakke om en film som ikke bare er den værste film der nogensinde er lavet, men rivaliserer ting som A-bomben som det værste menneskeheden nogensinde har skabt.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#26 database 15 år siden

Der er to film jeg kommer i tanke om i denne sammenhæng: The Thing og Blade Runner.
Gravatar

#27 tranberg 15 år siden

Det må da være Lady in the Water fra Hollywoods mest undervurderede instruktør.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#28 Takfornu 15 år siden

Min senste film Words Don't Come Easy fik kun 5 og 6 stjerne af anmelderne, men på diverse danske forummer, blev den sablet ned som klichfyldt, mainstream og forudsigelig - Øv ... nå men jeg vil sige ANDEN for disse film er fra nyere tid, men dem jeg havde i tankerne er af ældre dato.

Nu er der jo mange, der nævner fx Blade Runner, men kan man ikke sige det om mange Kultfilm ;) det er ikke for de jeg ikke er uenig, men jeg syntes det er lidt sjovt at nogle af de film jeg er vokset op med og havde premiere i 70'er og 80'erne faktisk har fået nyt liv i 2000+ bl.a. fordi så meget andet fra disse årtier er blevet populære igen, eller simpelthen fordi de har været forud for deres tid i emne valg, eller bare måden at filme, klippe eller fortælle en historie på.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#29 vapor 15 år siden

Words Don't Come Easy?
Aldrig hørt om denne film.

Kan ej heller finde den på IMDB.

Gravatar

#30 Mhmaha 15 år siden

Helt klart "Indiana Jones og krystalkraniets kongerige"! Det er ikke den bedste Indy film ud af de 4, men der er ikke nogen af dem jeg synes er dårlig på nogen måde!

Skriv ny kommentar: