• "The Departed"
    38%
  • "Borat"
    24%
  • "Babel"
    14%
  • "Thank You for Smoking"
    11%
  • Anden nomineret film
    5%
  • "Little Miss Sunshine"
    3%
  • "The Queen"
    2%
  • "Bobby"
    2%
  • "The Devil Wears Prada"
    1%

Stemmer i alt: 1280

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Benway 17 år siden

Stemte "Borat" som jeg godt så få et skulderklap for at være en af de mest innovative og bedste komedier i årevis.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2 chuck 17 år siden

#1 Stemte det samme. For det ville dælme være sjauw, hvis den vandt og kunne skabe mere furore :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 ks 17 år siden

Borat fik også stemmen herfra for endelig at have givet en døende genre en solid saltvandsindsprøjning. Sjældent har jeg været så flad af grin i biografen. For at være helt ærlig, tror jeg aldrig nogensinde jeg har grint så meget og så kontant før. Desværre trækker den lidt i slutningen, men hvis man ser hele billedet er det vel nok den meste veludførte komediefilm vi har set i rigtig mange år.
Gravatar

#4 chuck 17 år siden

#3 Enig! Synes det er klart den sjoveste film siden The Big Lebowski (1998)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#5 filmz-grev_michal 17 år siden

min stemme gik til Babel, mest fordi den sikkert vil blive overgået ved AA, og synes den har fortjent noget anerkendelse.

Cohen er ikke lige min kop the - men den ville nu også være et godt valg.
Gravatar

#6 ks 17 år siden

Jeg tror faktisk ikke Babel vil blive helt forbigået, men desværre må vi nok erkende, at Inarritu i hvert fald ikke har en chance i instruktørskategorien. Istedet ser det ud til at blive endnu et kapløb mellem Scorsese (Departed) og Eastwood (Letters from Iwo Jima).
Gravatar

#7 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg har godt nok ikke set mange af de film der er nævnt. Jeg har stemt Anden Film, da jeg håber på at "Little Children" vinder. Jeg har ikke set den endnu, men har store forventninger til den og håber derfor at den vinder.

#5 og #6. Jeg tror godt at "Babel" kan blive nomineret til Academy Awards. Til gengæld tror jeg ikke at Eastwood bliver nomineret for nogle af hans film, de seneste prisuddelinger peger i en retning af, at det ikke bliver hans år.

United 93 er til gengæld brandvarm og den er jeg nærmest 100 % sikker på bliver nomineret. Det samme tror jeg om "The Departed". Resten er lidt mere usikkert.

Jeg tror på disse film lige nu:

United 93
The Departed
Little Miss Sunshine
The Queen
Dreamgirls

Jeg håber dog på, at "Little Children" og "The Good Shepherd" bliver nominerede, hvor førstnævnte har de største chancer. "The Good Shepherd" har ikke fået nogle nomineringer endnu, så at den skulle blive nomineret til Academy Awards, ville være noget af et chok.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8 filmz-Narniabæver 17 år siden

Happy Feet for animeret film.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#9 procsus 17 år siden

Mener det ville være latterligt hvis et remake vandt, så jeg håber derfor ikke at The Departed vinder, uanset hvor god den er. Min stemme gik på Babel.
Gravatar

#10 gravity 17 år siden

det blev Babel for mit vedkommende.

jeg kan se "The Departed" klart vinder denne poll og jeg har svært ved at se hvorfor. Det var da en ok film, men måske lige lang nok og med den slutning der, ja jeg ved ikke hvad man skal sige til det, det ødelagde den sku lidt

Skriv ny kommentar: