-
"The Departed"38%
-
"Borat"24%
-
"Babel"14%
-
"Thank You for Smoking"11%
-
Anden nomineret film5%
-
"Little Miss Sunshine"3%
-
"The Queen"2%
-
"Bobby"2%
-
"The Devil Wears Prada"1%
Stemmer i alt: 1280
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Benway 17 år siden
#32 filmz-Bruce 17 år siden
Er der virkelig ikke lavet bedre amerikanske film end den i 2006?
#33 Verbal 17 år siden
#34 gladiator 17 år siden
Var skuffet... God præstation af Matt Damon og Jack N, men ellers ikke så meget mere.... Leo er blevet pænt ensformlig syns jeg... Kan godt være rollen er en anden, men måden han gør det på... jeg er ikke imponeret... Blood Diamond ligner det sammen..
Og det med at Scorsese skal have en Oscar nu, pga hans arbejde igennem årene... er NOGET FIS...!!!! Hvis filmen ik er til det, så skal den sku da ikke have... og det er den IKKE - Genindspilning jo...
De gjorde det en gang før, som jeg lige kan huske.. Med Michael Caine omkrin Æblemost reglementet... Haley Joel Osmont fortjener stadig den Oscar den dag idag!!! 12 år, og en af de bedste præstationer set i flere årtier på en skærm af et barn..
#35 mr gaijin 17 år siden
#36 Åkepool 17 år siden
#37 filmz-Bruce 17 år siden
Det hedder "Deus Ex Machina" og det er en ynkeligt instruktør metode til at få en uløselig kabale til at gå op på, eller for at give publikum indtrykket af "Nøøøøøj, hvor var det en fed slutning, den var godt nok ikke til at regne ud. Ja gaaaab, skide være med om der var en mening med galskaben.
Uanset hvad, er det bare ikke godt nok. Ikke til en nominering. Slet ikke til en Oscar.
#38 Åkepool 17 år siden
#39 filmz-Bruce 17 år siden
Nej, det forbliver en twist slutning for twistets skyld. En drejning som Martin Scorsese, om nogen, burde være smart nok til at undgå.
#40 mr gaijin 17 år siden
Jeg kan godt unde Scorsese prisen for bedste instruktør for "The Departed", da han trods alt sætter sit fingeraftryk på filmen, om end det er et remake, og der var nogle deus ex machina løsninger til sidst.
Og en af de mest velfortjente priser var manuskript-prisen til Peter Morgan for "The Queen". Det er muligvis en af de største opgaver, jeg har set en manuskriptforfatter påtage sig, og det er vellykket.