• "The Departed"
    38%
  • "Borat"
    24%
  • "Babel"
    14%
  • "Thank You for Smoking"
    11%
  • Anden nomineret film
    5%
  • "Little Miss Sunshine"
    3%
  • "The Queen"
    2%
  • "Bobby"
    2%
  • "The Devil Wears Prada"
    1%

Stemmer i alt: 1280

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-jonasgr 17 år siden

Plejer Zulu ikke også nogle gange at vise det forskudt. Det mener jeg i hvert fald de har gjort før.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#22 tiny 17 år siden

Har fundet en kanal: Star (Canal Digital)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#23 filmz-ataris 17 år siden

Jeg krydser fingrene for Babel.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#24 filmz-ayham 17 år siden

babel, den blæste mig omkuld. Men så også gerne at Departed vinde, af ren og skær sympati med Scorsese
- "Insert cool quote"
Gravatar

#25 Benway 17 år siden

#24 Har det lidt på samme måde mht. den kommende Oscar. Egentlig burde Departed ikke løbe med sejren, men Scorsese er blevet så groft forbigået, at jeg ikke just vil blive ked af det hvis han vinder for bedste film eller instruktør.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#26 Hal60 17 år siden

Stemte Borat (Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan)...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#27 filmz-grev_michal 17 år siden

#25+24

Jeg er enig med jer, synes bestemt Scorsese har fortjent en Oscar, og hvis han går hen og vinder så er det også "fint" med mig.

Men så skal den oscar ses som en pris for hans arbejde generelt og ikke for The Departed alene, og det er lidt synd at han skal have prisen på sådan et grundlag.
Gravatar

#28 filmz-Bruce 17 år siden

Med de anmeldelser jeg har læst om Letters from Iwo Jima, så jeg sikker på, at Clinten igen kommer tættere på Oscar'en end Scorsese.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 rockysds 17 år siden

#28 Det har jeg også troet det meste af tiden. Men det overraskede mig, da Clinten ikke blev nomineret til en DGA.
Det jo i stedet Scorsese (The Departed), Bill Condon (Dreamgirls), Alejandro Gonzalez Inarritu (Babel), Stephen Frears (The Queen) og Jonathan Dayton & Valerie Faris (Little Miss Sunshine)
Clinten skal nu nok blive nomineret til en Oscar (those fellas simply love him), men jeg er efterhånden kommet i tvivl om hvorvidt han kan vinde...

Lidt statistik: Ud af 58 DGA-vindere har kun 6 ikke også vundet Oscar'en for bedste instruktion.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#30 filmz-Bruce 17 år siden

#29 Tja der er noget med undtagelser og regler :) Jeg kan bare ikke i min vildeste fantasti se Departed få en bedste film Oscar.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: