-
"The Departed"38%
-
"Borat"24%
-
"Babel"14%
-
"Thank You for Smoking"11%
-
Anden nomineret film5%
-
"Little Miss Sunshine"3%
-
"The Queen"2%
-
"Bobby"2%
-
"The Devil Wears Prada"1%
Stemmer i alt: 1280
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 ks 17 år siden
Når det så er sagt kan jeg godt unde Martin Scorsese en oscar for bedste film - men først når han virkelig formår at lave årets bedste film.
Jeg håber i øvrigt også at se Little Children nomineret, selvom jeg heller ikke har set den - så lyder den aldeles interessant.
#12 filmz-Is 17 år siden
#13 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#14 MouseMickey 17 år siden
#15 filmz-grev_michal 17 år siden
Bevares det er en udmærket remake især set i lyset af hvad der ellers laves, og jeg skal gerne indrømme jeg var underholdt.
Men den er absolut ikke på niveau i originalitet og budskab som f.eks Babel
#16 mr gaijin 17 år siden
Her er en liste over alle nominerede:
http://www.hfpa.org/nominations/index.html
Til denne poll udvalgte jeg de film, der har fået dansk premiere indtil videre. Det bliver spændende at se resultatet på mandag :)
#17 Åkepool 17 år siden
#18 filmz-grev_michal 17 år siden
Ikke når den skal vurderes i prissammenhæng efter min mening - et remake skal ses i kontrast til den film den har snyltet af.
Men jo selvfølgelig har man ret til at synes den er god(synes jeg også), men man kan altså ikke vurdere om den tilføjer noget originalt/nytænkende i forhold til den film som der er stjålet fra.
Laver man et remake lider man under det ekstra kriterie før den kan vurderes om den er en værdig prisvinder - just my opinion.
#19 tiny 17 år siden
#20 chandler75 17 år siden