-
0-2426%
-
25-4916%
-
200+16%
-
50-7412%
-
100-14910%
-
Det er ikke størrelsen det kommer an på...7%
-
75-996%
-
150-1996%
Stemmer i alt: 2724
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#171 El vez 20 år siden
Vi kan godt synes at de film ikke er værd at have stående for os, men eftersom nogle har dem, må de nogle jo nødvendigvis synes det var købet værd, for whatever reason og det mener jeg ikke man kan tillade sig at nedgøre.
#169 Hvad er en rigtig filmsamler?
Kan man være forkert filmsamler?
#172 filmz-Le Samouraï 20 år siden
Jeg synes stadigvæk, det er en arrogant og nedladende holdning at have til andre mennesker.
Du kan jo passende vende din argumentation om: I forlængelse heraf er det nemlig lige så oplagt at konkludere, at "nogen", der køber boksudgaver, kun køber dem for at fylde deres hylder ud. For en "rigtig filmsamler" ville naturligvis foretrække at bruge sine penge på flere film i stedet for ligegyldig plastic, ikke sandt?
See my point?
#173 JannikAnd 20 år siden
Måske formulerer jeg mig dårligt. Mit eksempel med "Matrix" blev ikke dybt nok. Jeg mente, at mange køber hele trilogien, selvom de finder de to opfølgere dårlige.
Jeg står selv i et dilemma med en serie, der har blandet kvalitet: Jeg synes, de to første "Alien"-film var (næsten) geniale, men de to sidste i quadrologien var uværdige (pta. dygtige instruktøre). Da jeg kun mener, at halvdelen af serien er god, vælger jeg ikke at købe box-settet. Tilfældet er lidt det samme med "Twin Peaks". Første sæson er velskrevet og lækkert instrueret, men resten af serien er langtrukken og roddet IMO. Jeg vælger derfor at lade være med at købe sæson 1, da jeg ikke ønsker en fjerdedel af en serie, der består af en vedvarende historie.
#174 filmz-female cenobite 20 år siden
ok vent lige lidt, jeg troede du skrev dit indlæg til mig... er lidt forvirret nu... vender tilbage når jeg hitter ud af det
No tears, please. It's a waste of good suffering
#175 El vez 20 år siden
Er du ikke glad for andre folk har anden smag og andre meninger end dig selv? Hvis de ikke havde det, ville det hurtigt blive en kedelig verden at leve i.
Hvis du blot skrev din første post for at svine folks filmsmag til, fred være med det, men jeg synes ikke man kan blamere folk for at købe en film, uden at vide hvad der ligger til grund for købet.
#176 Yoda 20 år siden
#177 filmz-female cenobite 20 år siden
Jeg kan så ikke lige se hvordan du kan snakke for andre end dig selv, når du samtidig mener jeg ikke kan gøre det samme, men ok fred være med det.
Du og andre mener at der bare ikke er nogen folk overhovedet i hele verden, der kun køber film for andres skyld. I mener ikke at folk kan have masser af fyld på deres hylder, og egentlig bare vil vise at de har en stor samling, men der er bare ikke særlig mange af filmene de egentlig bryder sig om at have. Fint nok, jeg kan kun være uenig, men sådan er der jo så meget.
Kald du mig bare arrogant, kan ikke tage det til mig da du bygge det på forkerte grundlag, men gider så igen heller ikke at gentage mig selv mere, da alt jeg har jaft brug for at sige allerede er blevet sagt. Du har så enten bare misset det, kørt hen over det, ikke forstået det eller hvad ved jeg. Ligemeget hvad kan jeg ikke se nogen pointe i at køre videre. Du sidder og skriver ne masse ting der bare ikke har noget med mine argumenter at gøre.
Og igen, det var dig og andre der kom op med ordet "rigtig" filmsamler. Lad være med at gøre det mere pointesløst end det allerede er...
#178 filmz-female cenobite 20 år siden
Det er ikke min smag, og jeg dikterer ikke hvad andre skal have i deres samling. Jeg udtrykker mig positivt om Insiders samling, fremfor de andres jeg har set herinde. Hvis folk ikke kan tage lidt kritik, så skal man jo heller ikke skrive sin samling. Og man skal da klart heller ikke skrive at man er ligeglad med hvad folk siger, fordi man har samlingen for ens egen skyld.
Så siger jeg at der er nogen folk der ikke har deres samling for deres egen skyld, men for andres, hvilket er en realitet tro det eller ej. Og nej det er ikke folk herinde jeg mener, men folk generelt. Og nej jeg siger ikke alle folk er sådan, eller mange, men blot nogen.
Og nej, det var ikke mig der sagde noget med at være en rigtig filmsamler.
Er folk med nu eller hvad?
#179 El vez 20 år siden
Findes der forkerte grundlag at købe en film på?
#178 Jeg vil gerne modtage kritik på min samling, hellere end gerne - men da vi ikke har samme smag og grundlag for at samle, er det ikke sikkert jeg kan forstå kritikken :)
Min samling kan iøvrigt findes her.
#180 filmz-female cenobite 20 år siden
Phew, nu gider jeg ikke mere, hvis man stadig er uenig fair nok. Der bliver bare gentaget det samme hele tiden
#179 og det er helt fair, sådan skal det da klart være. :)