-
På indkøbte dvd'er eller Blu-rays43%
-
Via ikke-betalt download eller stream fra nettet33%
-
I biografen7%
-
På tv-kanalerne6%
-
På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays6%
-
Via betalt download eller stream fra nettet3%
-
På anden vis2%
Stemmer i alt: 1508
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 Babo84 12 år siden
Hvem siger, at jeg ikke bedømmer ud fra hvad det er? Bare fordi det er citcoms så er den ikke fredet.
Det der overstiger alles fatteevne er vist at du betragter You Got Mail som fantastisk - hov vent. Det er bare dårlig smag ;)
#92 Hr. Nielsen 12 år siden
#93 BN 12 år siden
Ja, jeg er så fræk at have en alsidig, bred smag med plads til film i den klassiske Hollywood-komediestil. Jeg har dog aldrig brugt ordet "fantastisk" om 'You've Got Mail', men derimod kaldt den "en sjov og charmerende film med en livlig og vittig dialog". Desuden indtager den ikke længere placering nr. 97, men er nu nr. 166 på min liste. Så den er faldet betragteligt. Jeg vil betegne den som fremragende og giver den 9/10.
Og før du inddrager "alle" som dine meningsfæller, bør du vist lige huske på, at gammeldags, romantiske komedier som genre betragtet faktisk er ganske populære blandt adskillige Filmz-brugere. 'It's a Wonderful Life', 'It Happened One Night' og 'The Notebook', samt op til flere af Cary Grants komedier nævnes ofte, når folk laver lister eller fremhæver deres favoritfilm.
#94 Babo84 12 år siden
Haha. Jeg har intet imod gode romantiske komedier. Den du vægter højt finder jeg bare middelmådig. Såmænd ikke fordi jeg hader genren, selvom det indrømmet er langt mellem snapsene.
Hvordan kan det være filmen tabte hos dig? Troede ikke det var muligt ifht dine principper. En god film kan kun være ligeså god ved gensyn eller endnu bedre. Den kan ikke tabe. Det skrev du jo engang ;)
#95 HonoDelLoce 12 år siden
At kvaliteten i større TV-produktioner har været støt stigende de seneste år kan slet slet ikke være til debat. Om man kan lide historien i de forskellige serier er selvfølgelig en smagssag, men det kan s'gu ikke diskuteres, at standarden for produktionerne er blevet hævet betragteligt..
Personligt er jeg også begyndt at bruge meget mere tid på serier end film. Og det er mange forskellige serier, da jeg både nyder de lette komedie-serier (af kørende serier følger jeg med i American Dad, Simpsons og Modern Family, hvoraf jeg har forelsket mig grusomt i sidstnævnte!), sci-fi (Fringe for tiden!), drama (Dexter og Breaking Bad for tiden) og så er jeg s'gu hooked på et enkelt af de mange krimi-shows, nemlig Criminal Minds. Ja, jeg er endda med på en af sygehus-dramaerne, nemlig House ! :D
For både Fringe, House og Criminal Minds' vedkommende kan det i øvrigt siges, at jeg klart mest nyder de afsnit (eller dele af afsnit), der omhandler selve hovedpersonerne og deres liv frem for "case of the week".
Udover de serier, som jeg altså forsøger at følge med i hver uge (som jo stjæler 6,5-7 timer), er jeg samtidigt lige gået i gang med at se Deadwood på DVD (Det er altså en lækker box!!), mens jeg er i gang med 3. gennemgang af X-Files (ligeledes på DVD). Derudover nyder jeg stadig ofte at sætte et afsnit eller to på af enten Friends, Seinfeld eller Married.... With Children.
Engang i fremtiden vil jeg rigtig gerne have set Rome, The Borgias, Mad Men, Californication, The Wire og mange flere..
EDIT: Ha, og så glemte jeg helt den største tidsrøver for tiden, nemlig Lost :D Mig og kæresten er kommet i gang igen efter en død periode, hvor hun ikke rigtigt har haft tid, så det går der gerne en del timer ved hver uge for tiden :D
#96 Hr. Nielsen 12 år siden
#97 Babo84 12 år siden
Tror du har misforstået noget. At en film taber er imod BNs principper. Det kan en film ikke gøre har han givet udtryk for flere gange. Det er hans egen regel.
#98 Hr. Nielsen 12 år siden
#99 Castanea 12 år siden
Du er naiv (eller bagstiv), hvis du tror, kunstneren hellere ser sit værk glemt end set.
Din radikale fordømmelse af den gængse pirats handlinger, hvor enig jeg end måtte være i den, er dobbeltmoralsk. Du har øjensynligt ingen skrupler over at høre musik fra YouTube (jf. "Bedøm Sangen"-tråden)?
#100 Hr. Nielsen 12 år siden