-
På indkøbte dvd'er eller Blu-rays43%
-
Via ikke-betalt download eller stream fra nettet33%
-
I biografen7%
-
På tv-kanalerne6%
-
På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays6%
-
Via betalt download eller stream fra nettet3%
-
På anden vis2%
Stemmer i alt: 1508
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#101 Muldgraver 12 år siden
Så du har ikke nødvendigvis noget imod pirateri, men det at man kan finde på at undskylde sig til ikke at vedkende man udfører pirateri?
#102 Babo84 12 år siden
En film kan godt tabe/vinde ved gensyn. Så det er den korteste og bedste version :)
Jeg undrede mig blot over BN ikke overholder hans egne principper og hvorfor de ikke gælder længere? Ja, han må sågar godt skifte mening, men mente bare han skrev noget helt andet for ikke ret lang tid siden.
#103 Hr. Nielsen 12 år siden
BN gider jeg ikke undre mig over, for så stopper jeg sgu aldrig;)
#104 Babo84 12 år siden
Ja okay :)
Det var også lidt en anden sammenhæng, da du i sin tid ikke genså den. Men jeg har fået forklaringen og fint nok :)
Det kunne måske blive til et fuldtidsjob? At undre sig over BN, kommentere og samtidig få løn :) Jeg sender gerne en god ansøgning, hvis filmz søger medarbejdere :)
#105 Hr. Nielsen 12 år siden
ET....FEM:D Husk hans rekordlange indlæg fra tid til anden;)
#106 Babo84 12 år siden
Minimum 5 i arbejde pr indlæg :) Han har omkring 57 film tilbage på sin liste, og det giver selvfølgelig et arbejde på minimum 1 år. Og man skal være i arbejde omkring et år for at optjene retten til en 2 årige dagpenge periode :)
#107 Skeloboy 12 år siden
Både og...downloader ikke selv, men det må vel mest af alt være op til andre folks samvittighed. Men ja, kan simpelthen ikke foredrage alle de lamme undskyldninger, folk kommer med.
#108 Muldgraver 12 år siden
Ok, så studser jeg ikke så meget over dit indlæg alligevel. Efter første gennemlæsning, var jeg ellers fristet til at skrive "Don't be a cunt. :)" til dig, men det er der vist ingen grund til alligevel, når du så vidt jeg kan dømme, ønsker at holde debatten indenfor det juridiske felt, ikke det almenmoralske.
#109 Skeloboy 12 år siden
#110 BN 12 år siden
Babo84, jeg troede da, du var blevet opdateret for 3½ måned siden!?
Men ellers er her et direkte link:
http://filmz.dk/forum/tagwall/collateral-top-60-61...
(læs #550, hvor jeg til dels trækker min tidligere udtalelse tilbage ... eller MODIFICERER den.)