• På indkøbte dvd'er eller Blu-rays
    43%
  • Via ikke-betalt download eller stream fra nettet
    33%
  • I biografen
    7%
  • På tv-kanalerne
    6%
  • På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays
    6%
  • Via betalt download eller stream fra nettet
    3%
  • På anden vis
    2%

Stemmer i alt: 1508

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#101 Muldgraver 12 år siden

Skeloboy (89) skrev:

Men hvorfor skal du være sådan et forkælet pattebarn? "Jamen, jeg kan ikke få det, så det er OK jeg downloader". Newsflash: du HAR IKKE EN RET til at se filmene, bare fordi de er svær tilgængelige. Der er INTET forskel på at hente en sjælden film og en Oscar-film. Det hele lyder bare som en dårlig undskyldning.

Så kan man være uenig i rettighedskonceptet osv. osv...men det ændrer ikke på: din berettigelse af at downloade, er stadig kun en fucking dårlig undskyldning. Hvis du endelig bekymrer dig så meget om skaberne af filmene, har du så overvejet at kontakte dem for at spørge, om du må hente filmene?

Jeg er pissetræt af dårlige undskyldninger, der prøver at retfærdiggøre downloading...JA, du downloader, JA, du er en pirat, længere er den fandeme ikke. Og det er egentlig, der irritere mig allermest, at folk ikke bare indser, at de er pirater! fuck nu af med alle de lamme undskyldninger!

Så er det vist sagt :)

Så du har ikke nødvendigvis noget imod pirateri, men det at man kan finde på at undskylde sig til ikke at vedkende man udfører pirateri?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#102 Babo84 12 år siden

Thomas E. Nielsen (98) skrev:
Nope, har jeg ikke:) Jeg spurgte blot dig (måske lidt indirekte og i hvert fald ironisk) om det samme;)

En film kan godt tabe/vinde ved gensyn. Så det er den korteste og bedste version :)

Jeg undrede mig blot over BN ikke overholder hans egne principper og hvorfor de ikke gælder længere? Ja, han må sågar godt skifte mening, men mente bare han skrev noget helt andet for ikke ret lang tid siden.
Gravatar

#103 Hr. Nielsen 12 år siden

Babo84 (102) skrev:
En film kan godt tabe/vinde ved gensyn. Så det er den korteste og bedste version :)
Det var jo derfor jeg spurgte, nok sådan lidt internt mellem os, da jeg ved at film for dig ofte har tabt/vundet lidt, men du så stillede spørgsmålstegn til dette, da jeg skrev at Inception havde tabt lidt (ja lidt sgu;) Men jeg ved godt vi er enige, for mig taber og vinder film jo også indimellem:-P

BN gider jeg ikke undre mig over, for så stopper jeg sgu aldrig;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#104 Babo84 12 år siden

Thomas E. Nielsen (103) skrev:
internt mellem os

Ja okay :)

da jeg skrev at Inception

Det var også lidt en anden sammenhæng, da du i sin tid ikke genså den. Men jeg har fået forklaringen og fint nok :)

BN gider jeg ikke undre mig over, for så stopper jeg sgu aldrig

Det kunne måske blive til et fuldtidsjob? At undre sig over BN, kommentere og samtidig få løn :) Jeg sender gerne en god ansøgning, hvis filmz søger medarbejdere :)
Gravatar

#105 Hr. Nielsen 12 år siden

Babo84 (104) skrev:
da du i sin tid ikke genså den.
Da jeg genså den mistede den en smule mere;) Men i øvrigt kender du da godt tror jeg, at man først giver en karakter og et stykke tid efter, synes man alligevel ikke at filmen har sat så tydelige aftryk som man først troede (blot så dette er på det rene for andre der måtte læse med:)

Babo84 (104) skrev:
Det kunne måske blive til et fuldtidsjob
ET....FEM:D Husk hans rekordlange indlæg fra tid til anden;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#106 Babo84 12 år siden

Thomas E. Nielsen (105) skrev:
Husk hans rekordlange indlæg fra tid til anden

Minimum 5 i arbejde pr indlæg :) Han har omkring 57 film tilbage på sin liste, og det giver selvfølgelig et arbejde på minimum 1 år. Og man skal være i arbejde omkring et år for at optjene retten til en 2 årige dagpenge periode :)
Gravatar

#107 Skeloboy 12 år siden

Muldgraver (101) skrev:
Så du har ikke nødvendigvis noget imod pirateri, men det at man kan finde på at undskylde sig til ikke at vedkende man udfører pirateri

Både og...downloader ikke selv, men det må vel mest af alt være op til andre folks samvittighed. Men ja, kan simpelthen ikke foredrage alle de lamme undskyldninger, folk kommer med.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#108 Muldgraver 12 år siden

Skeloboy (107) skrev:
Både og...downloader ikke selv, men det må vel mest af alt være op til andre folks samvittighed. Men ja, kan simpelthen ikke foredrage alle de lamme undskyldninger, folk kommer med.

Ok, så studser jeg ikke så meget over dit indlæg alligevel. Efter første gennemlæsning, var jeg ellers fristet til at skrive "Don't be a cunt. :)" til dig, men det er der vist ingen grund til alligevel, når du så vidt jeg kan dømme, ønsker at holde debatten indenfor det juridiske felt, ikke det almenmoralske.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#109 Skeloboy 12 år siden

#108 - hehe, som sagt, så var jeg også bagstiv :) - men selve meningen står jeg selvfølgelig stadig bag.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#110 BN 12 år siden

Babo84 (94) skrev:
Hvordan kan det være filmen tabte hos dig? Troede ikke det var muligt ifht dine principper. En god film kan kun være ligeså god ved gensyn eller endnu bedre. Den kan ikke tabe. Det skrev du jo engang ;)

Babo84 (97) skrev:

Tror du har misforstået noget. At en film taber er imod BNs principper. Det kan en film ikke gøre har han givet udtryk for flere gange. Det er hans egen regel.

Babo84, jeg troede da, du var blevet opdateret for 3½ måned siden!?

Men ellers er her et direkte link:

http://filmz.dk/forum/tagwall/collateral-top-60-61...

(læs #550, hvor jeg til dels trækker min tidligere udtalelse tilbage ... eller MODIFICERER den.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: