• På indkøbte dvd'er eller Blu-rays
    43%
  • Via ikke-betalt download eller stream fra nettet
    33%
  • I biografen
    7%
  • På tv-kanalerne
    6%
  • På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays
    6%
  • Via betalt download eller stream fra nettet
    3%
  • På anden vis
    2%

Stemmer i alt: 1508

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MadMartigan 12 år siden

På indkøbte dvd'er eller blue-rays selfølgelig.

Det kunne blive en interesant poll, hvis alle var 100% ærlige.
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 Collateral 12 år siden

Jeg kan snildt være 100% ærlig, og sige at jeg ser langt størstedelen af de film jeg ser på DVD og BD. Den seneste tid er jeg begyndt at streame mere, så det kunne være en konkurrent, og jeg prøver at komme i biografen så ofte som der går noget jeg gider at se, og der er råd til det. Jeg ser som udgangspunkt aldrig film på tv, men ser heller ikke så meget tv generelt, så kan have noget med det at gøre :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Neranders 12 år siden

Jeg ser også langt de fleste film på indkøbte dvd'er og bd'er. Biografen går jeg ikke så tit i, da de film, der er værd at se, sjældent går i de lokale biografer.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#4 Kruse 12 år siden

Jeg er også klart de fleste film på indkøbte dvd'er og bd'er. Ind i mellem bliver det til en film i biografen, men det er ikke særligt tit.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden

Indkøbte film, jeg kan vist tælle mine årlige biografture på 1-2 hænder.
Gravatar

#6 Babo84 12 år siden

På leje. Køber ikke så ofte længere, selvom det da hænder. Foretrækker dog stadig en hyggelig biotur, men det er småt med gode film. Især den type jeg har forkærlighed til. Men jeg har stadig de bedste oplevelser i biffen.
Gravatar

#7 Castanea 12 år siden

På DVD, BD og via ikke-betalt download. Biografen benytter jeg desværre sjældent, med mindre det er i socialt henseende, fordi det indebærer flere negative end positive omstændigheder.
Gravatar

#8 Wangsgaard 12 år siden

Da jeg stadigvæk boede i dk så jeg mest fra indkøbte film og af og til på tv. Men her i Skotland gør jeg mig brug af betalt download da jeg ikke gider købe så mange film da de jo skal hjem i en kuffert på et tidspunkt. Har ikke noget tv så ser flere film end normalt.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#9 bjarke 12 år siden

Jeg ser også langt de fleste af mine film på indkøbte dvd'er eller Blu-rays - men nupper også en del i biografen. Jeg er slet ikke begyndt på at streame eller downloade og ser faktisk aldrig eller meget sjældent film, som bliver sendt i tv.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#10 Bony 12 år siden

Jeg går sjældent i offentlige biografer, da det er som om, at kulturen omkring hvordan man opfører sig på offentlige steder har ændret sig betydeligt. Jeg gider ikke bruge 90-130 kroner på en biograftur hvis min nabo hellere vil kaste med slik, kigge på sin mobiltelefon eller sidde og snakke. Derfor køber jeg mine film på BD og DVD, da jeg samtidig anser mig som samler og nyder simpelthen, at have et fysisk bibliotek at kunne køre fingrene henover. Jeg bruger ofte en 15-20 minutter på bare, at finde en film jeg vil se, da jeg kigger samlingen i gennem og tager dem ned af hylden og vurderer, præcis som var det en lejefilm i Blockbuster. Det er for mig også en stor del af film som min hobby. Jeg downloader ikke, da jeg er stor modstander af piratkopiering. Jeg har tidligere flirtet med lovlig stream, men blev aldrig dus med kvaliteten eller udvalget på den pågældende side, så det droppede jeg hurtigt igen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: