• På indkøbte dvd'er eller Blu-rays
    43%
  • Via ikke-betalt download eller stream fra nettet
    33%
  • I biografen
    7%
  • På tv-kanalerne
    6%
  • På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays
    6%
  • Via betalt download eller stream fra nettet
    3%
  • På anden vis
    2%

Stemmer i alt: 1508

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 mr gaijin 12 år siden

Med øjnene.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 Batsy 12 år siden

mr gaijin (11) skrev:
Med øjnene.

Good one :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13 Woodie 12 år siden

10% Biotur.
10% Ej betalte online film.
10% Indkøbte fysiske film.
70% Netflix / og andre online services.

#Bony
Er helt enig med dig, er faktisk begyndt at se flere negative ting i forhold til positive, ved en bio tur. En skam det er blevet sådan.

Men vi mangler en ordenlig tjeneste herhjemme, hvor man kan tilgå film online til en ok pris. ikke 80kr. pr lejet film hos Apple via iTunes.
Gravatar

#14 wiseguy 12 år siden

#10 ku ikke ha sagt det bedre selv ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15 Takeshi_K 12 år siden

Via ikke-betalt download eller stream fra nettet.

Jeg går dog i biografen omkring 5+ gange om året og køber stadig DVD'er og BluRay's, men da jeg stadig er studerende så kniber det.
Gravatar

#16 Skeloboy 12 år siden

Babo84 (6) skrev:
På leje.

Hvorfor lejer du? På grund af pladsmangel, på grund af prisen? Efter et par måneder kan man sagtens købe filmene til samme pris, som man lejer dem for.

Jeg ser langt de fleste film på egne DVD'er. Her til award-sæsonen bliver det dog til lidt flere biografture, men generelt er det vel 95% på DVD, 5% i TV - og det jeg ser i TV, er for det meste sent om natten eller med tømmermænd.

Downloader aldrig film - længere. For et par år siden hentede jeg altid oscar-filmene, men nu ser jeg dem i biffen. Smæk i nummi til de 26%, men er ikke specielt hellig, hvad downloading angår(kan bare godt lide spanking!)

DVD'erne fylder også lidt, men der er plads til hvertfald 3 reoler mere! :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#17 HelmerJ 12 år siden

Købte DVD og BD, ser ikke tv, følger med 1 serie ulovligt på nettet.

Det er længe siden jeg har været i bio, hvad sker der lige for prisen på Cola og popkorn, indkøbs prisen svarer ca. til ½glas lunken vand og en skive daggammelt brød.

Gider ikke betale for tekster der står og hopper og et billede der er ude af fokus.
Sidst klagede jeg til personalet i billetlugen. Gud hjælpe mig om ikke Skranke-retardo'en siger til mig at det ikke er deres skyld. Tror sgu ikke det er en af ungarbejderne nede fra Bilka der lige har sneget sig ind og smidt en strimmel på. Hvis kvaliteten af filmen ikke er iorden er det sgu da stadig biografens skyld, de viser den. Den blege lille gelébefængte handelskoleelev skal være glad for jeg er pacifist, ellers havde jeg tævet ham ihjel med en håndfuld chokofanter.

/rant off

HOLD jer fra biffen i KOLDING.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 12 år siden

På anden vis - anmeldereksemplarer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg ser flest købte, dernæst nok leje efterhånden. Jeg går ofte i biografen, men måske mindre end jeg har gjort. Jeg er muligvis ved at blive gammel og gnaven, for synes at der oftere og oftere sker det at jeg får min oplevelse i bio lidt ødelagt pga folks snak/larm/raslen/mobiltjek (ikke at de ringer, men lyset når folk tjekker deres mobil ødelægger min koncentration). Det er som sagt nok bare mig der er en gammel skiderik, men derfor fortrækker jeg at se film hjemme mere og mere. Har heldigvis også en fantastisk kæreste (på alle måder) som giver mig både mentalt og fysisk plads til min passion og til at købe hjem til min samling (som indrømmet fylder urimeligt meget!).
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#20 Skeloboy 12 år siden

Thomas E. Nielsen (19) skrev:
Jeg er muligvis ved at blive gammel og gnaven

Jojo, men det har vel ikke noget med biografen at gøre? ;)

Når jeg går i biffen, så ser jeg enten film, hvor det er et mere modent publikum eller på tidspunkter, hvor der er meget få.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: