-
På indkøbte dvd'er eller Blu-rays43%
-
Via ikke-betalt download eller stream fra nettet33%
-
I biografen7%
-
På tv-kanalerne6%
-
På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays6%
-
Via betalt download eller stream fra nettet3%
-
På anden vis2%
Stemmer i alt: 1508
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Hr. Nielsen 12 år siden
#22 bjarke 12 år siden
Ja, der er selvfølgelig hele biograf-publikums-problematikken, der også spiller ind. For mit vedkommende afhænger det også meget af filmen - om man vil se den i en fyldt sal eller ej. Men er heldig at kunne nuppe pressevisninger og ellers vælger jeg ofte også visninger, hvor salen ikke er fyldt op eller en biograf, hvor publikum ikke plejer at opføre sig som kåde stal-karle :) Det er sgu så irriterende at få ødelagt en filmoplevelse pga. et mobilblinkende og storsludrende publikum...
Men fx var det mega cool at se fx 'Hobo With a Shotgun' og 'Super' i fyldte sale under PIX - virkeliglig god stemning og folk var begejstrede, netop pga. af filmene og ikke mobiltelefoner eller egne højlydte vittigheder... oh well.
#23 IK 12 år siden
Det er billigere at leje. Selv efter et par måneder er det billigere, især hvis man lejer på BD, som jeg ved, at Babo gør. At leje fem favoritter koster 75 kr., og fem premierefilm koster 150 kr. En enkel ny film på BD koster ca. 200 kr., så man sparer sgu en helvedes masse penge. Og personligt hader jeg at vente på film, som jeg har glædet mig til, og vil helst se dem, når de lige er udkommet.
Jeg har haft en dvdsamling på over 600-700, men har solgt de fleste, da de simpelthen bare samlede støv. Jeg genså kun mine favoritter, og dem har jeg da stadig, men køber ikke så tit længere, og køber kun film der har en stor værdi for mig eller film jeg gider gense. Min filmsamling i dag er på ca. 100.
Jeg ser nok flest film på DVD, BD (leje/lån), via download og køb.
#24 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden
Forudsat man går i Blockbuster og køber den, hvilket mange på Filmz sikkert ikke gør, med mindre det er noget helt ekstraordinært. :)
#25 Therien 12 år siden
#26 Hr. Nielsen 12 år siden
#27 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden
Dunno, det er mange år siden, jeg sidst lejede film og når jeg kommer i Blockbuster, er det kun for at checke om de har billige spil, billige BD'er eller noget godt i deres byttebørs.
#28 Collateral 12 år siden
Det er også mit indtryk (selvom jeg også sjældent kommer der)
#29 chandler75 12 år siden
De eneste, der er overskuelige, er deres Premierefilm, men de er svinedyre, med mindre man lejer 5 ad gangen (og i de tilfælde får jeg alligevel aldrig set alle 5 film inden for de 5 dage, inden de skal afleveres).
#30 Hr. Nielsen 12 år siden