-
På indkøbte dvd'er eller Blu-rays43%
-
Via ikke-betalt download eller stream fra nettet33%
-
I biografen7%
-
På tv-kanalerne6%
-
På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays6%
-
Via betalt download eller stream fra nettet3%
-
På anden vis2%
Stemmer i alt: 1508
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Babo84 12 år siden
IK er lidt inde på det. Jeg synes faktisk de har fint udvalg. Jeg benytter dog også en del byttebørsen hos blockbuster hvor man kan finde spændende titler, både ældre og nyere til ingen penge.
#32 Babo84 12 år siden
Det er en fin aftale med de 199. Og ja. De kan slå film op. Så sværere er det heller ikke.
#33 Babo84 12 år siden
#34 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden
Jeg husker da bl.a. at have brugt mange timer i biksen på Frederiksberg, der bruges i "Bleeder", tror jeg det er, fordi deres udvalg var vanvittigt stort.
#35 Babo84 12 år siden
#36 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden
Vrøvl.. på Nørrebro, naturligvis.
#37 Kiksmann 12 år siden
Biografen syntes jeg helt ærligt er blevet for dyr, og som der nævnes, lader det til at biografen tiltrækker båtnakker som ganske enkelt ikke kender til hvordan man opfører sig på offentlig steder.
Ulovligt materiale, alt for ofte er det man henter ned noget bras i kvaliteten, desuden skal man altid scanne det (malware osv.), tjekke om man nu kan afspille det osv. Og det gider jeg simpelthen ikke spilde tiden på.
#38 Hr. Nielsen 12 år siden
#39 Spirit 12 år siden
#40 the_paki_don 12 år siden
En biograf for folk, der vil se film. Vanvittigt koncept, ikke?
Jeg har dog også lært, at jeg skal moderere mine forventninger til publikum ift. filmen eller biografen.
I Cinemaxx forventer jeg ALTID, at en eller anden bliver skudt eller skriger eller græder eller taler i mobiltelefon. Det er det rene petting zoo.
I Palads er jeg også lidt negativt indstillet, men oplever generelt ok stemning. Har dog råbt af en enkelt eller to for at få dem til at holde kæft.
I Imperial forventer jeg, at folk er lidt classy, da det er ret dyrt at gå derhen og min ide er, at folk med lavere standarder indenfor opførsel også har lav kassebeholdning.
Film, der lokker kvinder i biffen, forventer jeg masser af snak og gentagen umoden opførsel. Brudepiger klarede kvinderne den faktisk ok. Hævnen og Wall-E var til dumpekarakter. Skal ind og se Hysteria næste uge og væbner mig med buddhistisk tålmodighed. Wish me luck!
Bedste publikum oplever jeg til CPH:PIX. Men det kan vel ikke overraske?