• På indkøbte dvd'er eller Blu-rays
    43%
  • Via ikke-betalt download eller stream fra nettet
    33%
  • I biografen
    7%
  • På tv-kanalerne
    6%
  • På lejede/lånte dvd'er eller Blu-rays
    6%
  • Via betalt download eller stream fra nettet
    3%
  • På anden vis
    2%

Stemmer i alt: 1508

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Babo84 12 år siden

Skelo

IK er lidt inde på det. Jeg synes faktisk de har fint udvalg. Jeg benytter dog også en del byttebørsen hos blockbuster hvor man kan finde spændende titler, både ældre og nyere til ingen penge.
Gravatar

#32 Babo84 12 år siden

Det er en fin aftale med de 199. Og ja. De kan slå film op. Så sværere er det heller ikke.
Gravatar

#33 Babo84 12 år siden

Men lidt utroligt at ingen næsten har glæde af biografer længere?
Gravatar

#34 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden

Jeg ved ikke hvordan andre folk har det, men da jeg lejede film i sin tid, var det sjældent med specifikke film i tankerne. Derimod brugte jeg ofte meget lang tid på at gå rundt i butikken og se deres udvalg igennem, for at finde noget spændende. Hvis man ikke kan finde rundt i titlerne, gør det den praksis lidt svær.

Jeg husker da bl.a. at have brugt mange timer i biksen på Frederiksberg, der bruges i "Bleeder", tror jeg det er, fordi deres udvalg var vanvittigt stort.
Gravatar

#35 Babo84 12 år siden

Jeg går nu målrettet efter specifikke titler. Jeg tjekker hjemmesiden ud og hvad derfor hvad der udkommer. Og om det har min interesse. Men når jeg står ved byttebørsen, så er det selfølgelig blot for at finde noget overraskende.
Gravatar

#36 Slettet Bruger [3297261439] 12 år siden

utyske (34) skrev:
Jeg husker da bl.a. at have brugt mange timer i biksen på Frederiksberg, der bruges i "Bleeder", tror jeg det er, fordi deres udvalg var vanvittigt stort.

Vrøvl.. på Nørrebro, naturligvis.
Gravatar

#37 Kiksmann 12 år siden

Når jeg ser film, er det enten DVD eller BD. Jeg har lejet film gennem SE, til meget billige penge, og kvaliteten er god nok, jeg mangler at afprøve deres HD, her har jeg så hørt at det ikke er helt i top. Jeg har streamet fra Voddler, og fundet det ganske tilfredsstillende, så derfor er Zombieland nu kørt i Poleposion til køb fra iTunes, det skal prøves.
Biografen syntes jeg helt ærligt er blevet for dyr, og som der nævnes, lader det til at biografen tiltrækker båtnakker som ganske enkelt ikke kender til hvordan man opfører sig på offentlig steder.
Ulovligt materiale, alt for ofte er det man henter ned noget bras i kvaliteten, desuden skal man altid scanne det (malware osv.), tjekke om man nu kan afspille det osv. Og det gider jeg simpelthen ikke spilde tiden på.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#38 Hr. Nielsen 12 år siden

Babo84 (35) skrev:
Jeg går nu målrettet efter specifikke titler. Jeg tjekker hjemmesiden ud og hvad derfor hvad der udkommer. Og om det har min interesse.
Sådan gør jeg også mest, men kan godt finde på at tage noget andet når jeg står der (det er jo nemt da det ikke koster ekstra), hvis jeg støder på noget spændende.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#39 Spirit 12 år siden

tjoo i biffen, er operatør og har gratis adgang til at se hvad jeg vil, så der ender jeg med at se dem :)
Gravatar

#40 the_paki_don 12 år siden

Jeg elsker at gå i biografen, men jeg kan godt mærke, at andre mennesker påvirker min oplevelse mere og mere. Jeg ved ikke, om jeg er blevet mere ømtålelig, men der er en amerikansk biografkæde, tror de hedder Alamo, hvor de ikke tillader mobiltelefoni i salerne og det lyder da ærlig talt mega cool.

En biograf for folk, der vil se film. Vanvittigt koncept, ikke?

Jeg har dog også lært, at jeg skal moderere mine forventninger til publikum ift. filmen eller biografen.

I Cinemaxx forventer jeg ALTID, at en eller anden bliver skudt eller skriger eller græder eller taler i mobiltelefon. Det er det rene petting zoo.

I Palads er jeg også lidt negativt indstillet, men oplever generelt ok stemning. Har dog råbt af en enkelt eller to for at få dem til at holde kæft.

I Imperial forventer jeg, at folk er lidt classy, da det er ret dyrt at gå derhen og min ide er, at folk med lavere standarder indenfor opførsel også har lav kassebeholdning.

Film, der lokker kvinder i biffen, forventer jeg masser af snak og gentagen umoden opførsel. Brudepiger klarede kvinderne den faktisk ok. Hævnen og Wall-E var til dumpekarakter. Skal ind og se Hysteria næste uge og væbner mig med buddhistisk tålmodighed. Wish me luck!

Bedste publikum oplever jeg til CPH:PIX. Men det kan vel ikke overraske?

Skriv ny kommentar: