-
På indkøbte dvd'er33%
-
I biografen18%
-
På anden vis16%
-
På indkøbte Blu-ray10%
-
På internettet10%
-
På lejede dvd'er6%
-
Via tv-kanalerne5%
-
På lejede Blu-ray2%
Stemmer i alt: 1605
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 MOVIE1000 15 år siden
#2 filmz-Bruce 15 år siden
#3 filmz-Utyske 15 år siden
Biografen gider jeg sjældent, da det er for dyrt i forhold til kvaliteten.
#4 Skeloboy 15 år siden
#5 Yoda 15 år siden
Jeg ser ALDRIG film over internettet (det djævelskab) og kun meget sjældent på tv.
#6 BN 15 år siden
Hvis jeg kunne, så jeg helst alle film i biografen. Men pga. tidsnød og praktiske forhindringer må jeg ret ofte vente med at se en film til den udkommer på dvd. Jeg lejer gennemsnitligt 8 dvd-film gennem lovefilm.dk hver måned. Hvor ofte jeg genser en af vores egne dvd-film, ved jeg ikke præcist - det sker vel et sted mellem 2 og 4 gange i den ene uge, mens det i den næste uge kun forekommer en enkelt gang.
Så svaret må vel blive en blanding af "På indkøbte dvd'er" og "På lejede dvd'er". Ergo har jeg stemt blankt.
#7 dyg 15 år siden
Jeg er ikke så god til at komme i biografen, da jeg sjældent gider se de samme film som mine (Århusianske) venner gider (og jeg gider sgu't tage til Kbh for at komme i biografen).
#8 Bobby Singer 15 år siden
Men når alt det negative er sagt, så holder jeg faktisk stadig af at gå i biffen. Stemningen, lugten af popcorn og spændingen ved at skulle se en helt ny film, som man har set frem til i lang tid, oppe på det store, opvejer næsten alt det negative. Hvis biograferne så bare gad at investere i noget bedre udstyr, så filmene ser pænere ud på lærredet, så vil jeg sige at biografen er godt på vej til at blive det sted, hvor jeg primært vil stifte bekendtskab med en masse nye og spændende oplevelser.
Men som det er lige nu, bliver de fleste film set inden for hjemmets fire vægge, hvor der både er ro og fred til at fordybe sig i materialet, hvis det kræver dette. Alternativt kan du have en munter samtale med en ven eller to under filmen, uden at du forstyrre andre, hvilket kun kan gøre oplevelsen af visse film bedre. :)
Jeg stemte på "indkøbte Blu-ray". Jeg ejer godt nok en del flere dvd'er, men køber tilgengæld flere nye film på BD end jeg gør på dvd.
#9 dolphinfriendly 15 år siden
#10 mr gaijin 15 år siden