• Uden situationsfornemmelse
    27%
  • Et fjols
    26%
  • En underholdende provokatør
    17%
  • Overvurderet
    16%
  • Danmarks bedste instruktør
    8%
  • En misforstået kunstner
    7%

Stemmer i alt: 3405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 Bruce 12 år siden

Jeg kunne rigtig godt lide Pusher 2. Valhalla Rising, måske skal man se den igen, men har svært ved at forestille mig, at Refn har lagt mere i den, end jeg umiddelbart kan presse ud af citronen. Noget som kan afstedkomme en decideret sammenligning til Triers resume, kan jeg overhovedet ikke komme på. Dertil er de for langt fra hinandens boldgade.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#92 ifone.nielsen 12 år siden

Måske at ytringsfriheden er ved at gå af mode ?.. Jeg synes bestemt, at Trier er en af de bedste instruktører. Man skal nok bare kunne forstå hans film ordentligt. Manden ER anderledes skruet sammen oppe i hovedet end de fleste, og netop derfor er han så unik. Jeg fik bare mere lyst til, at se hans film efter hans udtalelser :D
Gravatar

#93 nitinkadk 12 år siden

Lars von Trier er...

- Et fjols
- Uden situationsfornemmelse
- Overvurderet

Hvorfor kan man kun sætte én stemme ?
Gravatar

#94 Bruce 12 år siden

nitinkadk (93) skrev:
Hvorfor kan man kun sætte én stemme ?


For at undgå, at man sætter flere stemmer.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#95 mr gaijin 12 år siden

All of the above.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#96 Tarantrier 12 år siden

Trier er... den største overhovedet...
Remember, always be yourself. Unless you can be Batman. The be Batman.
Gravatar

#97 MMB 12 år siden

Citat af Trier:
“You know, I had a very funny conversation with Martin Scorsese, who is a very, very polite man. He said, ‘The beginning of Antichrist was so beautiful.’ You know, the prelude to my movie. And I said to him, ‘Yes, but it was black-and-white and slo-mo. How can you go wrong?’ And then I said to myself, ‘Oh, shit — this is the man that made Raging Bull!’ But he laughed and said, ‘You are right.’”
Gravatar

#98 KEiZ 12 år siden

Syntes flere af hans film er virkelig gode og flere er virkelig dårlige og flere har jeg ikke set :-)

Jeg må indrømme at ligemeget hvem man er og hvorfor man siger det var det 100% upassende og monster pinligt. om det var så slemt som det bliver gjort til kan diskuteres. men det høre ikke nogen steder hjemme.

En anden ting der undre mig manden er syndsyg dårlig til at formulere sig på engelsk, og virker i bund og grund virkelig mærkelig, hvad faen er det der gør han igen og igen kan trække alle de kendte skuespillere til sig?? hvis han lukker så meget lort ud i det offentlige rum hvor meget lukker han så ikke ud under optagelserne og der imellem??
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?

Skriv ny kommentar: