• Uden situationsfornemmelse
    27%
  • Et fjols
    26%
  • En underholdende provokatør
    17%
  • Overvurderet
    16%
  • Danmarks bedste instruktør
    8%
  • En misforstået kunstner
    7%

Stemmer i alt: 3405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Fellaheen 13 år siden

#50 - troll
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#52 Monkeyking 13 år siden

KeyserSöze (51) skrev:
#50 - troll

Okay!? Så Von Trier må gerne joke med nazisme og Hitler, men man må ikke joke med at Von Trier er et overvurderet fjols der er nem at hade?
"You don't need to put your P in a V right now." "No, I need to B my L on someone's T's."
Gravatar

#53 Highland Park 13 år siden

Monkeyking (50) skrev:
At dække sig ind under at det var en joke der blev misforstået er for lamt...
Hvorfor er det lamt? I ovenstående antyder du, at du ikke tror på ham, men i #52 skriver du, at han jokede.

Monkeyking (50) skrev:
... man kan elske at hade!
Sikke en kedelig hobby.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#54 Twister 13 år siden

Mærkelig poll:

von Trier er Danmarks bedste instruktør og måske også en af europas bedste (efter min mening selvfølgelig). Samtidig er han også Uden situationsfornemmelse og til tider En underholdende provokatør og nogle gange også En misforstået kunstner.

I do not approve this poll. :P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#55 PredatorX 13 år siden

... En idiot i mine øjne. Men idioter kan jo godt have talent alligevel. Og talent det har han ubestrideligt.

Desuden synes jeg de her tiltag mod ham er lidt latterlige. En irettesættelse havde været mere på sin plads. Han er jo bare et stort barn, som elsker at sige noget dumt.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#56 MMB 13 år siden

Ja, pollen er mildest talt noget lort.
Gravatar

#57 Antlion 13 år siden

... gasffffffxfhk
Gravatar

#58 MMB 13 år siden

Antlion (57) skrev:
... gasffffffxfhk

?
Gravatar

#59 Muldgraver 13 år siden

Antlion (57) skrev:
... gasffffffxfhk

Jeg har faktisk funderet lidt over hvordan myreløver udgyder deres velsmægtighedsforhåbningsbrøl lige før de fortærer en myre. Er dette mon lyden, har jeg langt om længe hørt den?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#60 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg synes "Danmarks bedste instruktør" passer bedst på ham af valgmulighederne... resten passer egentlig også meget godt, men de skal kombineres og forklares lidt for at give egentlig mening, hvorimod "Danmarks bedste instruktør" godt kan stå alene.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: