• "The Ring" (original version)
    19%
  • "The Ring" (US version)
    19%
  • "The Shining"
    14%
  • "The Exorcist"
    13%
  • "The Blair Witch Project"
    10%
  • "The Sixth Sense"
    9%
  • "The Others"
    6%
  • "28 Days Later"
    3%
  • "Midsommer"
    3%
  • "Rosemary's Baby"
    3%

Stemmer i alt: 1010

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-Mira 21 år siden

hahah elvis toss´;)*down boy*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#42 Corgan 21 år siden

#36:
Jeg vil prøve at styre min trang til at se den så.... for now.

Er der nogen der har set "The Eye" og "Audition"? Jeg har læst godt om dem begge, og glæder mig derfor til at se dem.
Gravatar

#43 Spanner 21 år siden

Der er nogen ganske fæle øjeblikke i Audition. Både ren uhygge og rendyrkede mavevendere.

gidi-gidi-gidi-gidi
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#44 Ikari 21 år siden

Jeg fortyder stadig bittert at jeg en sen nattetime så Dark Water helt alene med al lyset slukket mens min vandhane dryppede ude i køkkenet.
-Der røg den nattesøvn :-(

DW - den virker! ;-)
Gravatar

#45 skittlez 21 år siden

Audition bygger stiller og roligt op i over 1 time, til det punkt hvor man næsten begynder at kede sig, hvilket bare gør slutningen endnu mere effektiv. Hvis man til gængæld finder den kedelig, skal man bare se en anden takashi miike film, ichi the killer. Den kan klart anbefales til børn i alle aldre.
the Eye er stadig min favorit indenfor gysergenren, og det kan kun gå ned af bakke når tom cruises selskab skal remake den.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#46 filmz-derb 21 år siden

the ring us version, for jeg har ikke set den anden endnu
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#47 Captain Vallo 21 år siden

Alt tyder på, at jeg må futte ned i min lokale Cockbuster, og leje Dark Water... Prompte, åbenbart!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#48 El vez 21 år siden

Kan absolut anbefales, men vær forberedt på en forholdsvis langsom, stille gyser med en meget krybende opbygning.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#49 coolflash 21 år siden

har sgu ik set Audition endnu! Nogen der har linket til IMDb? Kan fandeme ik finde den. Alt den snak om gysere giver mig fandeme lyst til at leje en 4 stykker her i weekenden... :D

#42 Så The Eye for et stykke tid siden. Synes den var ok. Men den levede ikke helt op til mine vold-høje forventninger (hvilket jo er min egen skyld), men der var tidspunkter hvor jeg nær var faldet ned af stolen. Synes bare den var en bitte smule "død" på nogle tidspunkter. Men den kan da helt klart anbefales! :D
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#50 coolflash 21 år siden

...hopla - har fundet den... :P
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."

Skriv ny kommentar: