• "The Ring" (original version)
    19%
  • "The Ring" (US version)
    19%
  • "The Shining"
    14%
  • "The Exorcist"
    13%
  • "The Blair Witch Project"
    10%
  • "The Sixth Sense"
    9%
  • "The Others"
    6%
  • "28 Days Later"
    3%
  • "Midsommer"
    3%
  • "Rosemary's Baby"
    3%

Stemmer i alt: 1010

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Patriarch 21 år siden

"When a stranger calls" er det mest uhyggelige jeg har set ever... men jeg var da heller ikke så gammel :D

Så også engang en film med to brødre i en by, hvor der er et gas udslip. Folk bliver til blå zombier-.. den synes jeg sku også far scary da jeg var lille... ved ikke helt hvad filmen hed.. Mutant måske
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Den uhyggeligste film jeg har set er The Thing, med Kurt Russel. Carpenters fedeste film, og den eneste jeg kunne li'..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#33 filmz-Mira 21 år siden

hihi The Thing ah ja jeg husker den så udemærket-man bliver jo helt nostalgisk ;)*gg*

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#34 Corgan 21 år siden

#20:
IT burde IMO have været slut efter første del. Del 1 er nemlig rigtig god (lidt "Stand by me" møder "Nightmare on Elmstreet" så vidt jeg husker). Anden del er dog rigtig dårlig.

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har kunnet se det fede i Pitch Black. Ideen med at det skulle være bæld-mørkt er vel fin nok og man derfor ikke kan se monstre (thank god, for de er dårlige!), men ud over det, er der ikke meget at komme efter... IMO.

#11:
Du har nok ret i, at det kan ødelægge mindet om en film man har set for mange år siden, hvis man tager den frem igen. Jeg ved endnu ikke om jeg skal forsøge mig med Cujo igen. Det kan jo være at jeg kommer til at ryste på hovedet over de nu dårlige effekter.
Gravatar

#35 filmz-omega2005 21 år siden

Stemte på den Originale The Ring ... den er virkelig til at skid i bukserne af, den amerikanske er fed og uhyggelig nok men den mangler same stemning som fra den originale ... desværre :/

... det værste var nu da jeg var færdig med at se den, så skulle der jo tilfældigvis komme en forbi og banke på døren ... Damn jeg blev bange ;)
Gravatar

#36 filmz-Mira 21 år siden

corgan-med min nyerhvervede erfaring i at ødelægge specielle filmoplevelser fra barndommen :(- bør du holde Cujo på hylden...andet er bare dødærgeligt...

*og een har lige erhvervet Dark Water på DVD...* tummelum:D-den koster 85-privat salg-bliver jeg rippet? sikkert....men bare ærgeligt nu vil jeg sq se den...

Gravatar

#37 El vez 21 år siden

85kr ? næh, det ville jeg ihvertfald godt give for den.. Tror det var 170,- fra ny hos Axel.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#38 filmz-Mira 21 år siden

axel er ellers go-fik en *den har jeg ville have længe og bare kun set hammerdyr allevegne * dvd for en fair pris af 180 kr sent til døren...

Men jeg har ikke imod brugt bare det virker...fint argh jeg glæder mig allerede. Så sjældent man får et rigtig godt gys man ikke har set før lige i skødet. Havde jeg været en mand var det gået lige et hvis sted..

hmmm...

Gravatar

#39 filmz-Mira 21 år siden

omega btw-har du også nerverne heeelt udenpå når du gugger films?

Gravatar

#40 El vez 21 år siden

Hurtige Mira ?

:p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: