• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Collateral 14 år siden

#59: Jamen jeg kan da godt se at din indlæg, som i øvrigt ikke rigtig gav mening, var langt mere væsentligt.

"Selvfølgelig slukker du din mobil, når den tænder af sig selv?"
Forstår intet af hvad du snakker om. Jeg kom til at tænde den i lommen. Har vel ramt imod sædet eller noget. Men min pointe er vel bare at det var en lille, men on-topic, historie.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#62 BN 14 år siden

pr3w (56) skrev:
Folk som sparker til ens sæde bagfra.

Det hedder altså "sæd", ikke "sæde". Har du slet ikke lært det mindste af at være på filmz.dk? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#63 filmz-Claudius 14 år siden

Hov, vi har glemt idioten på rækken bag dig, der tager skoene af og smækker fødderne i eller lige ved siden af din nakke, så du under resten af filmen rigtigt kan nyde, hvor godt de lugter...

(Eller hedder det "dufter"? Jeg kan aldrig finde ud af, hvilke udsagnsord, det er rigtigt at bruge til det man sanser med næsen.)
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#64 filmz-Utyske 14 år siden

"Mennesker"
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#65 Jach 14 år siden

Stemte sms for jeg får altid øje på det skide lys fra mobilen, kan man i det mindste ikke se når de snakker.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#66 Muldgraver 14 år siden

Claudius (63) skrev:
Hov, vi har glemt idioten på rækken bag dig, der tager skoene af og smækker fødderne i eller lige ved siden af din nakke, så du under resten af filmen rigtigt kan nyde, hvor godt de lugter...

(Eller hedder det "dufter"? Jeg kan aldrig finde ud af, hvilke udsagnsord, det er rigtigt at bruge til det man sanser med næsen.)

Det lyder til stinker ville være mere passende end begge dine foreslåede ;)

"Dufter" er positivt ladet, "lugter" kan bruges om både godt og skidt, skal læses ud af sammenhængen.

Ud af mulighederne er folk der taler i mobil de mest irriterende... men det kommer generelt an på hvor meget og hvor lidt der gøres ud af hver gene. Nogle gængere er overordenligt gode til at larme sådan infernalsk irriterende med slikposer i films stillekrævende øjeblikke...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#67 enfilmnørd 14 år siden

"andre mennesker"
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#68 myshkin 14 år siden

Var inde og se Once Upon a Time in the West i Cinemateket og ret tæt på mig var der en far der havde taget sin søn med, der ikke kunne læse i nu, og farmand oversatte så alt dialog samt plot filmen igennem. Det var en.. smule irriterende for os andre.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#69 filmz-Martychris 14 år siden

Jeg var i biografen og se Fantastic Mr. Fox, sad ved siden af Anders Lund Madsen som var derinde med sine børn og kæreste! Han faldt i søvn og snokede det mest af filmen dog ikke på en irriterende måde, men mere til underholdning for mig og min kammerat... Hehe...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#70 BN 14 år siden

myshkin (68) skrev:
en far der havde taget sin søn med, der ikke kunne læse i nu

Dér var den! En af de tilbagevendende skrivefejl anno 2010:

"i nu" ... Det hedder: "endnu".

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: