Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kruse (44) skrev:
Men kan din far slå DocDooms far?

Easily! Han har faktisk været Danmarksmester i judo!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (47) skrev:
DD - er du 44???

Yes & pushing 45. Opfostret på det fineste bacon :-) (ALT bacon er fint)
Doctor Last Warning
Gravatar

#53 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Lord Beef Jerky (43) skrev:
Haha, jamen jeg kan uden tvivl også nævne 20-30 bands jeg skamlytter som du ikke kender, men det er jo ikke pointen her. Du kalder Pearl Jam overfladiske imens du har et band, der igennem mange år ikke har udviklet sig på din liste, og en kunstner der på trods af sin efterhånden høje alder, stadig rapper om teen angst og lignende. Hvis du skal have en hip hop artist med, hvad så med El-P, Rob Sonic, Sole, Killer Mike, Why?, cLOUDDEaD, MF DOOM i enhver af hans afskygninger, Cage, Busdriver eller lignende?

Ugottapointthere :-) Men jeg er nu stadig glad for Eminem.
Doctor Last Warning
Gravatar

#54 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg kan nu også meget godt lide hans første to albums, men jeg føler, at det er gået brat ned af bakke.siden - med enkelte sange som undtagelser.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#55 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

På særligt de to sidste er der langt mellem snapsene. Men han er en eminent(!) rapper
Doctor Last Warning
Gravatar

#56 Lord Beef Jerky 11 år siden

Hvis du ikke har hørt Cage, anbefaler jeg det. Eminem har lånt meget af sin stil derfra, og han har nærmest kun gode albums og sange bag sig.
Gravatar

#57 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Tak for anbefalingen. Jeg er dog et helt andet sted end hip hop fortiden. Hører næsten udelukkende progressiv rock fra 70'erne samt keltisk inspireret folk for tiden. Men jeg vil skrive den bag øret.

Og Davenport: jeg mener ikke at PJ er overfladisk. Det har bare ikke lige fanget mig.
Doctor Last Warning
Gravatar

#58 davenport 11 år siden

Heldigvis smag og behag :)
Hvis du skulle få lyst, er den film jeg nævnte i hvert fald en god introduktion.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#59 BN 11 år siden

bump
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#60 Ispep 11 år siden

Holder du ikke ferie, BN? :D

Skriv ny kommentar: