Jeg synes at det er en fin liste, men med så mange amerikanske film er den lacking - forstået på den måde at der skulle være nogle bedre amerikanske:) Meeen måske jeg bare skulle lave min egen liste.
Shit. Du nævnte lige min top10 dér. ;) Eller, det var i hvert fald tættere på, end hvad jeg ellers har læst herinde, men nu kan jeg heller ikke lide kaffelade. Kunne dog godt se det fornøjelige i The Third Man.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Intet er nemmere end at recitere: 1 Star Wars, 2 Indiana Jones, 3 Saving Private Ryan, 4 Jurassic Park, 5 The Dark Knight, 6 Shawshank Redemption 7 Godfather, 8 Matrix, 9 LOTR, 10 Pulp Fiction og så høre masserne på Amalienborg gå amok i "Vi sejler op ad åen", men så måtte jeg derefter også begå Hara Kiri efter at have tabt ansigt.
Bortset fra Indiana Jones, Saving Private Ryan, Jurassic Park, The Dark Knight, Shawshank Redemption, Godfather, Matrix og Pulp Fiction, så ligner det jo fuldstændig MIN top 10-liste, der der!
#411 filmz-Utyske 15 år siden
Det er fanme en sej film.
#412 filmz-Bruce 15 år siden
#413 jessup 15 år siden
#414 filmz-Utyske 15 år siden
#415 filmz-Bruce 15 år siden
#414 Ja, jeg må også se at få den nuppet i samlingen på blu :)
#416 Benway 15 år siden
#413 Sweet Smell of Success er også fantastisk. Bestemt en jeg ville sætte i min top 100. Tror aldrig jeg har set Tony Curtis i bedre form.
#417 jessup 15 år siden
Jeg synes at det er en fin liste, men med så mange amerikanske film er den lacking - forstået på den måde at der skulle være nogle bedre amerikanske:) Meeen måske jeg bare skulle lave min egen liste.
#418 filmz-Bruce 15 år siden
#419 Riqon 15 år siden
Shit. Du nævnte lige min top10 dér. ;) Eller, det var i hvert fald tættere på, end hvad jeg ellers har læst herinde, men nu kan jeg heller ikke lide kaffelade. Kunne dog godt se det fornøjelige i The Third Man.
#420 BN 15 år siden
Bortset fra Indiana Jones, Saving Private Ryan, Jurassic Park, The Dark Knight, Shawshank Redemption, Godfather, Matrix og Pulp Fiction, så ligner det jo fuldstændig MIN top 10-liste, der der!