Har også undret mig over CSI:NY ikke har stemmer nok. Kan huske jeg tjekkede Studio 60 to dage i træk på imdb og den ene dag manglede den de der 5 famøse ordentlige stemmer og dagen efter havde den over 500. Underlige imdb.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ved endnu ikke om han dør, men jeg tænker på David Palmer.
Der ar bare nogen der foreslog jeg skulle hoppe lige til sæson 5, men hvis der er lige så mange tråde mellem sæsonerne som der er mellem 1 og 2 tror jeg det er en dum ide :)
ja... jeg prøver blot at finde ud af om den er væred at bruge tid på. Som sagt så æder det løs :)
Noget jeg synes var fedt ved både 1 og 2 er det politiske. Jeg tror ikke jeg vill evære ligeså fanget af det hvis det blot var CTU vs Terror. Så synes jeg forholdet mellem Bauer og Palmer var interessant, og jeg frygter lidt at det ophører :-/
#56 Man kan da ikke bare "springe" nogle sæsoner over i en serie :D ligemget hvad folk siger, efter min mening skal man da se det færdigt når man nu er beyndt på det og synes det er spændende.
Og ja der går meget tid ved det :D jeg er pt. lige begyndt på sæson 5, som er begyndt virkelig fremragende. Har næsten heller ikke tid til det, men det er altid godt lige at slutte dagen/aftenen af med et afsnit :). Så du kan bare glæde dig, synes de 3 første sæsoner er sygt fede, den 4. starter lidt "sløvt" og ikke helt så fængende, men bliver meget spændende hen af vejen, og som sagt er sæson 5 startet superspændende :)
Palmer karakteren var også blandt de mere interessante/sympatiske i serien. Men som sagt så synes jeg også du skal tage dem alle, hver især har deres momenter. Sæson 6 var dog umådelig svag, men jeg skal dog alligevel se om de ikke kan rette op på det i sæson 7 om et par uger :)
#51 lagoni 18 år siden
#52 Patriarch 18 år siden
Er dog lidt ked af slutningen, da jeg er ret glad for den karakter.
Sååååå... sæson 3... hvad kan man sige om den?
Jeg føler ikke helt jeg kan springe nogle over?
#53 gi-jones 18 år siden
#54 Patriarch 18 år siden
Der ar bare nogen der foreslog jeg skulle hoppe lige til sæson 5, men hvis der er lige så mange tråde mellem sæsonerne som der er mellem 1 og 2 tror jeg det er en dum ide :)
#55 gi-jones 18 år siden
#56 Patriarch 18 år siden
Noget jeg synes var fedt ved både 1 og 2 er det politiske. Jeg tror ikke jeg vill evære ligeså fanget af det hvis det blot var CTU vs Terror. Så synes jeg forholdet mellem Bauer og Palmer var interessant, og jeg frygter lidt at det ophører :-/
#57 icetea 18 år siden
Og ja der går meget tid ved det :D jeg er pt. lige begyndt på sæson 5, som er begyndt virkelig fremragende. Har næsten heller ikke tid til det, men det er altid godt lige at slutte dagen/aftenen af med et afsnit :). Så du kan bare glæde dig, synes de 3 første sæsoner er sygt fede, den 4. starter lidt "sløvt" og ikke helt så fængende, men bliver meget spændende hen af vejen, og som sagt er sæson 5 startet superspændende :)
#58 filmz-grev_michal 18 år siden
#59 Patriarch 18 år siden
#60 filmz-Bruce 18 år siden