Gravatar

#61 filmz-grev_michal 18 år siden

Helt enig Bruce, og faktisk så startede sæsonen ret stærkt og man sad og tænkte det her bliver sjovt, men gassen gik pænt hurtig af ballonen desværre.
Gravatar

#62 wiseguy 18 år siden

Har kun set afsnit 1-5 af sæson 6 og de måler sig da ikke med noget som helst fra sæson 5.
Monster træls!! efter sæson 5 hvor jeg var helt oppe at køre, var det nu endelig lykkedes mig at få lillemor lokket med på vognen igen. Hun sprang af efter sæson 2 og sæson 6 har ikke ligefrem imponeret hende so far!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#63 Patriarch 18 år siden

Så blev jeg færdig med 3'eren som jeg også synes var kanon. Nu må jeg jo hellere komme gennem 4'eren så jeg kan se 5. sæson :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#64 Bohemian 18 år siden

24 rocks! holder selv meget af serien, og ja nr 5 er nok den fedeste !

Men synes nr 6 er rigtig fed også og slet ikke så dårlig som mange gør den til
Free in serenity.
Gravatar

#65 Patriarch 18 år siden

Ja indtil videre synes jeg 1-3 har været konge!
Gravatar

#66 Patriarch 18 år siden

Ham der spiller Defence Secretary Heller har jeg det ret svært med - han virker ikke troværdig!

Og hvad er det lige de har med kvindlige psycopater/forædere? :D
Gravatar

#67 gi-jones 18 år siden

#66: Det er sådan kvinder er :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#68 Patriarch 18 år siden

Så blev jeg færdig med 4 sæson. Ser frem til 5.

Jeg synes 4 tog god fart mod slutningen, og der var rart med et par kendte ansigter. Det er helt klart for mig at jeg sætter stor pris på den politiske del. Godt at den kom med til sidst.

ps: Jeg er meget træt af at DVD'erne viser små billeder fra episoderne når man vælger dem. Nogle er RET spoiler agtige!
Gravatar

#69 Bohemian 18 år siden

Ja det med billderne i menuen er skide irriterende, jeg begyndte at kigge væk hver gang jeg kom ind i menuen : )
Free in serenity.
Gravatar

#70 gi-jones 18 år siden

Det er også anstrengende at man ikke nemt kan springe forbi resumeet i starten af hvert afsnit.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: