Har kun set afsnit 1-5 af sæson 6 og de måler sig da ikke med noget som helst fra sæson 5. Monster træls!! efter sæson 5 hvor jeg var helt oppe at køre, var det nu endelig lykkedes mig at få lillemor lokket med på vognen igen. Hun sprang af efter sæson 2 og sæson 6 har ikke ligefrem imponeret hende so far!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg synes 4 tog god fart mod slutningen, og der var rart med et par kendte ansigter. Det er helt klart for mig at jeg sætter stor pris på den politiske del. Godt at den kom med til sidst.
ps: Jeg er meget træt af at DVD'erne viser små billeder fra episoderne når man vælger dem. Nogle er RET spoiler agtige!
#61 filmz-grev_michal 18 år siden
#62 wiseguy 18 år siden
Monster træls!! efter sæson 5 hvor jeg var helt oppe at køre, var det nu endelig lykkedes mig at få lillemor lokket med på vognen igen. Hun sprang af efter sæson 2 og sæson 6 har ikke ligefrem imponeret hende so far!!
#63 Patriarch 18 år siden
#64 Bohemian 18 år siden
Men synes nr 6 er rigtig fed også og slet ikke så dårlig som mange gør den til
#65 Patriarch 18 år siden
#66 Patriarch 18 år siden
Og hvad er det lige de har med kvindlige psycopater/forædere? :D
#67 gi-jones 18 år siden
#68 Patriarch 18 år siden
Jeg synes 4 tog god fart mod slutningen, og der var rart med et par kendte ansigter. Det er helt klart for mig at jeg sætter stor pris på den politiske del. Godt at den kom med til sidst.
ps: Jeg er meget træt af at DVD'erne viser små billeder fra episoderne når man vælger dem. Nogle er RET spoiler agtige!
#69 Bohemian 18 år siden
#70 gi-jones 18 år siden