Hehe, ja jeg har også altid været lidt "imod" at de bruger nogle rimelig spoileragtigt billeder ved DVD menuerne.
Patriarch: Ja det er trist med det du nævner i #71+72, men bortset fra det, synes jeg virkelig at sæson 5 har været kanon indtil videre :) har lige fået set afsnit 8 idag.
Du har somend ret. Og det skal nok blive en fed historie - der er bare noget rart i at se de kendte ansigter efter man har invisteret så meget tid i at lære dem at kende.
Men det er en af de ting jeg altid har kunne lide ved "24" og serier som "Prison Break", at de afliver "kendte ansigter" uden hensyntagen til ratings. Det øger naturligvis også spændingen at så fx i sæson 6 resten af historien efter en rigtig god start går helt af sporet er bare ærgeligt, men serien er stadig en af de mest langtids holdbare i lang tid.
hehe ok... synes bare jeg så der var 7 sæsoner på IMDB. Så jeg troede bare den var igang - det synes jeg også en anden sagde her i tråden, men det var måske en anden.
#71 Patriarch 18 år siden
#72 Patriarch 18 år siden
#73 icetea 18 år siden
Patriarch: Ja det er trist med det du nævner i #71+72, men bortset fra det, synes jeg virkelig at sæson 5 har været kanon indtil videre :) har lige fået set afsnit 8 idag.
#74 gi-jones 18 år siden
#75 Patriarch 18 år siden
#76 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#77 Patriarch 18 år siden
#78 filmz-grev_michal 18 år siden
#79 Patriarch 18 år siden
#80 Patriarch 18 år siden